Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:reos
Alue:Yleistä keskustelua musiikista
Aihe:Vaikuta keikkabuukkauspalvelun kehitykseen
Aika:26.11.2010 15:00
Juhani: Olen miettinyt samaa tuon keikkailun suhteen. Edellisen bändin kanssa keikkailtiin paljonkin. Se oli kuitenkin raskasta ja kuluttavaa kaikille bändissä. Mitä jäi keikasta? Ehkä pari kiinnostunutta ja muutama myyty levy. Siksi nykyisen bändin kanssa keskitytään vain musiikin tekemiseen ja kappaleiden tuottamiseen. Eli sisältöön. Kuulijoita on jo tarttunut matkan varrella. Tai itse lasken ne ihmiset jotka omalla nimellään likettävät Facebookin profiilissa, eivätkä ole kavereitamme. Vasta siinä vaiheessa (jos koskaan) kun on oikeasti enemmän kysyntää niille kappaleille joita tuotamme ja niiden esittämiselle niin on edessä ne keikat. Kysynnän mukaan. Toki tehdään pari keikkaa vuodessa, mutta ei sitä ihan keikkailuksi voi sanoa. Lähinnä lavaesiintymisen harjoitteluksi seikkailuhengessä. ;) Pahoittelut jälleen offtopicoinnista.
 
ahså, mä ajattelin ilman muuta että sisältö pidetään järjestyksessä tärkeämpänä kuin paljon keikkaa, olin siis hakoteillä. Pahoitteluni, alekirjoitan siis toimintatavan myös.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=195818