Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Totofan
Alue:Livetoiminta
Aihe:AV-alan kouluun uutta kalustoa.
Aika:25.11.2010 16:58
stnprkl:
Mut aika ohkaselta toi 30 tonnia vaikuttaa, jos pitää koko äänijärjestelmä saada ja sit viel lampputiskiä ja jotain liikkuvia. Eiks koululla oikeesti oo mitään olemassa?

Äänikamat on aika heikossa kuosissa, sitä puolta lähdetään suurimmaksi osaksi päivittämään. Voisi sanoa, että melkeimpä puhtaalta pöydältä.

Joo, 30000 euroa voi olla pieni raha. Jokatapauksessa se on parempi kun ei mitään, ja luulisi sillä jotain saavan. Kaipaisin lähinnä juuri suosituksia, että mitä sillä mahdollisesti voisi hankkia, en niinkään narinaa siitä et "ois nyt ees vähän enemmän sitä fyrkkaa..". Koululle tuli kuitenkin toissapäivänä 10 uutta 27" IMaciä ja kamerakalusto uusiutuu lähes kokonaan uuteen HD-tavaraan joulun jälkeen. Sinänsä oon ainakin itse ihan tyytyväinen, että löytyy kolmekymmentä donaa laittaa tapahtumatekniikkaan, vaikka se ei pääasiallinen linja opetuksessa tuolla olekaan..

Veikkaan, että molempia ei ole varaa ostaa. Siis digiä ja analogia. Digitiski voisi olla ihan ok, hankkisi sitten vaikka jonkun halvemman analogitiskin (vaik se Yamahan MG16/6CX..) siihen kaveriksi. Itse olen räplännyt vain LS9:ä ja Nollaykköstä. Nollaykkönenkin vois olla varmaan ihan jees, laittaisi vaikka siihen yhden ADA8000:sen kaveriksi niin on kanaviakin sitten notta.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=50&t=195869