Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:northern
Alue:Audiovisuaalinen alue
Aihe:Ilmaista ohjelmaa videon jälkikäsittelyyn?
Aika:22.11.2010 15:25
Sir Härö: Varmaa tietoa mulla ei ole, mutta voin laittaa rahani likoon sen puolesta että mitään siedettävää ohjelmaa et ilmaiseksi tohon löydä. Jos ohjelma on ilmainen, se tuskin on hyvä ja jos se sattuu olemaan hyvä, niin sitä ei ole järkeä ilmaiseksi julkaista.
 
Jos sillä ohjelmalla ei muuta saa tehtyä kuin vähän väriä säädettyä niin voisi sen melkein ilmaiseksi julkaista.
 
Suomessa on kymmeniä oppilaitoksia joista varmasti löytyy halukkaita oppilaita tekemään homman puolestasi ilmaiseksi oikeilla ohjelmilla ja oikeilla keinoilla.
 
Itse olen myös sellaisesta oppilaitoksesta valmistunut ja kun kerran osaamista on jonkun verran niin olisi se kiva myöskin itse säätää omia videoitaan kuten haluaa. Olisihan se myös käytännöllisempää ettei joka videota varten tarvisi alkaa metsästämään aina oppilaita joilla on taitoa ja motivaatiota mun videoiden säätämiseen.
 
Riippuu ensinnäkin että kuinka hyvää jälkeä haluat ja mikä on videon käyttötarkoitus (dvd:lle telkkariruudusta katottavaksi vai nettiin?)
 
Kamera ei ole mikään kummonen, joten videostakaan ei mitään superlaadukasta HD kuvaa saisi väännettyä niillä kalleimmillakaan ohjelmilla. Lähinnä omaksi iloksi DVD:ltä katsottavaksi ne tulisi.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=57&t=195764