Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:JanneT
Alue:Bassot
Aihe:Akustinen, halpa ja ihan ok basso hakusessa
Aika:22.11.2010 09:55
Heis,
 
Eli kiinnostaisi kokeilla vähän basson soittelua ja kun olen akustisten soittimien perään, niin olen miettinyt akustisen basson hankkimista. En kuitenkaan halua kalliiseen soittimeen investoida, kun en ole varma kuitenkaan siitä, kuinka paljon basso sitten todellisuudessa iskee.
 
Thomannilta varmaan olisi lähdössä tilaukseen ja heidän Harley Bentoneita olen katsellut (kun ne niitä halvimpia ovat). Joskus ostin Bentonin teräskoppaisen Resonaattorin ja ainakin se on hinta/laatusuhteessa ollut loppuen lopuksi ihan ok peli (vissiin tulevat samalta tehtaalta kun Johnsonin resot?). Mistäs kotoisin nuo akustiset bassot mahtanevat olla? Vai onko akustisissa bassoissa soundit sitä luokkaa, että kannattaisi sijoittaa suoraan sähköiseen?
 
Taustatietona sen verran, että kitaraa olen soittanut kohta 14 vuotta ja niin sähkö kuin akustisiakin löytyy. Siinä ohessa myös vähän pianoa, 5-kielistä banjoa ja 25-kielistä kanteletta, mutta ne ovat jääneet vähän kuin hupi soittelu soittimiksi. Tämän takia en halua lähteä liikkeelle millään kalliilla bassolla..eli tulee kotisoitteluun!
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=195805