Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:kivi
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Windowsia valitsemassa
Aika:14.11.2010 16:48   (muokattu 14.11.2010 16:49)
W7 Professional on kyllä vakuuttanut mut täysin tällä vähän yli vuoden käyttökokemuksellani siitä. Oikeastaan ainoa varsinainen ongelma oli kolme kuukautta kestänyt täysin odottamaton rekisteröitymisrumba jonka aikana piti siivolla rekistereitä ja lausua outoja manauksia ennen kuin kone suostui hyväksymään VAIN SÄHKÖpostissa tulleen tuoteavaimen fyysisenä dvd-romina tilatulle (minä kun en usko verkosta lataamiseen kun oon joutunut niin monta kertaa uusimaan asennuksia) käyttikselle. Paha silmä myös Microsoftin helpdeskille johon soittaminen maksaa 60 euroa /laaki silloinkin kun virhe on heidän omaa syytään.
 
Mutta siis, talouden kuudesta PC:stä kahdessa pyörii Win7 Professional, yhdessä tavallinen Win7 ja kolmessa XP Professional, vanhimmat samaan aikaan ostettuja englanninkielisiä lisenssejä kun ko käyttikset ylipäänsä ilmestyivät, tavallisista kotiversioista mulla ei oo kokemusta kuin tän miniläppärin verran mutta sekin toimii moitteetta.
 
Disclaimer: En tosin itse pelaa tietokonepelejä, mutta kokemuksesta tiedän että pelien (jos ei nyt puhuta ihan pasiansseista) asentaminen on melkoisen varma tapa pilata koneen toimivuus ammatikäytössä. Jos aiot pelata, osta kaksi eri konetta.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=195586