Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:baron
Alue:Tanssimusiikki
Aihe:Viime keikka part II
Aika:30.10.2010 23:03
Tuo viime keikka säie näkyi olevan lukittu mutta ei siellä kukaan kummemmin ollut niponnut, varmaan sen takia että 2500 viestiä tullut täyteen?
Kokeilen uuden aloittamista, jollei modeilla ole mitään sitä vastaan?
 
Keikka siis heitetty.
Mikään muu ei ottanut päähän kuin että ehdin kantapubin oven taakse 22.35 ja siellä oli juuri annettu valomerkki ja tuttu tarjoilija armosta antoi yhden Coronan jonka kulautin ja lähdin pois, mitä siellä selvinpäin kännisten joukossa tekisi?
 
Keikka oli pitkästä aikaa perinteinen tanssikeikka jonne ihmiset olivat tulleet varta vasten tanssimaan eikä ilmaista viinaa juomaan kuten useimmiten meidän keikoilla.
Ja kivahan tanssijoita on säestellä kun jonkunlainen tanssibändi kuvitellaan olevamme.
Kukaan ei niponnut mistään. Tauolla esitettiin toive hitaista valsseista mutta niitä oli valmiina settilistalla eli oli helppo sanoa että tulossa on.
Sen verran tykkäsivät meistä että buukkasivat meidät seuraavaankin tilaisuuteen.
(Musta onnistunut keikka on sellainen joka poikii kaksi uutta ja tässä suhteessa ei ihan nappiin mennyt)
 
Joskus on epäilty että mä leveilen meidän keikkojen ruokatarjoiluista, mutta uskokaa tai älkää, mä sain kolme nakkia ja lasillisen valkkaria.
Olisi siellä muutakin syötävää ollut tarjolla mutta ei mulle sopivaa vammaisruokaa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=195188