Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:anttipi
Alue:Studiotyöskentely
Aihe:Laadukkaat avoimet luurit miksauskäyttöön; käyttökokemuksia?
Aika:24.10.2010 22:38   (muokattu 24.10.2010 22:41)
Jos vaan pääset vertailemaan k701:tä esim. Beyereihin ja Sennheisereihin, niin voit muodostaa oman mielipiteesi. Oma valintani oli selkeä: k701. Jotkut taas inhoavat niitä. Mainitsemasi Sennheiserit kuulostivat mun korvaan liian "tummilta".
 
Vaikea sanoa tuosta kuulokevaffarin tarpeellisuudesta (Profire ei ole tuttu). Itselläni on kuulokevahvistimena Graham Sleen Novo, johon olen ollut todella tyytyväinen. Lisäksi mulla on ulkoinen D/A-muunnin (Ciaudio VDA-2), joten musiikin kuunteluun voi käyttää transporttina periaatteessa mitä tahansa halpaa DVD-soitinta.
 
Monitorit on hankinnassa, mutta tähän asti olen pärjäillyt noilla hyvin. k701:t on tosi neutraalit - monien mielestä varmaan tylsät. Pienen pientä korostusta saattaa olla keskialueella (vähän niin kuin joissain monitoreissa). Mieluummin kyllä miksailisin monitorien kanssa. Viihdekuunteluun k701:t sopii mun mielestä parhaiten akustiseen ja klassiseen matskuun. Hyvin äänitetty klasari kuulostaa niiden kautta sanalla sanottuna taivaalliselta.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=194990