Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:trih
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Stadista pätevä teknikko?
Aika:17.10.2010 01:54
-Cale: Arvasin että melko pian joku tulee huutelemaan tätä. Kyllähän noita melkein kuka tahansa sääteleekin, se on eri asia kuinka hyvin. Varsinkin asialle vihkiytymätön saa helposti kitaran vaan huonompiin säätöihin. Silloin on järkevämpää kääntyä ammattilaisen puoleen. Ja jotkut keskittyy OIKEASTI ja ainoastaan soittamiseen, siinä ei välttämättä hirveästi kiinnosta alkaa kikkailemaan säätöjen kanssa.

Eikä pitäisi olla keneltäkään pois jos joku haluaa viedä kitaransa ammattilaisen säädettäväksi, tekisi monille muillekin ilmeisen hyvää välillä. Itse kyllä säädän itse kitarani, mutta jos rahaa olisi riittävästi niin en minäkään niitä jaksaisi säädellä.

Jos oisin kaikki n. 40-50 kitaraa säädättäny "ammattilaisella" ni olis lasku melko kova. Haluan dropped-d vireen > eiku "ammattilaiselle". Sarkasmi sikseen, kyllä soittajan täytyy osata perusasiat. Ei autoakaan viedä tankattavaksi "ammattilaiselle" (joo, autovertaus).

Terveisin kitaraa soittava ja itse säätävä "ammattilainen". Erikoistyökaluja tarvittaessa viisaampi kääntyä osaavan puoleen mutta perussäädöt tulisi osata itse. Tosin jos rahaa on ku roskaa niin mulla olisi luutut aina "ammattilaisella" ja voisin tulla taxilla hakemaan mieleisessä vireessä ja säädössä :).
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=194790