Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Totofan
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Midisekvensseri (Reason 5?) Arturia Laboratoryn kaveriksi?
Aika:04.10.2010 19:11
anttipi: Olen harkinnut Arturia Analog Experience - The Laboratory -midikiipparin/softasynan hankkimista, ja tarvisin sen kaveriksi hyvän midisekvensserin.
 
Reason 5 kiinnostaisi, mutta kun siitä puuttuu VST-tuki, onnistuuko näiden yhdistäminen mitenkään järkevästi? Arturian softa toimii sekä VST:nä että standalonena, mutta tuskin Reaperia saa liitettyä ReWirella tuohon standaloneen - vai saako (olen käsittänyt, että ReWire toimii sekvensserien kanssa)?
 
Audiot äänitän Reaperilla, mutta sen vahvuuksiin ei käsittääkseni lukeudu midisekvensseriominaisuudet (ellei sitten päivitysten myötä ole viime aikoina tapahtunut jotain parannuksia). Reaperissa kiinnostaisi midisekvensserin lisäksi Kong-rumpukone - "akustiset" rummut soitankin sitten BFD2:lla. Lisäksi jos oikein olen käsittänyt Reaper 5:ssä on mukana jotain soitinmallinnoksia ilman Refillejäkin (esim. jotain orkesterisoittimia)?
 
Mielipiteet ja näkemykset ovat tervetulleita! Synahommat on vähän uutta aluetta vanhalle rokkikonkarille..

 
Puhutko milloin Reaperista ja milloin Reasonista? ;)
 
Reasoniin ei kyllä mun mielestä pysty tuomaan ulkoisia syntikoita.. Tai siis käyttämään niitä. Reaperia voi kyllä käyttää toki sekvensserisoftana, ja rewireta Reasonin siihen. Reaperin kanssa voi kyllä käyttää tota Arturia. Tämä siis, jos haluaa Reasonin soundeja ja Arturin soundeja yhdessä. Pelkällä Reasonilla se siis ei onnistu..
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=194408