Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:krk
Alue:Kilpailut
Aihe:Rootsskaba 148 äänestys
Aika:03.10.2010 18:59
Roots148
 
- latuska90 -
Kitara laulaa ehjää kaarta. Mainioita viittauksia suomalaiseen kitarakirjallisuuteen. Tatsi alkaa olla sellainen että sillä voi jo alkaa kertoa vaikka mitä...
 
- tahtah -
Toi vähän rupinen ja rujo tatsi toimii oikein mukavasti. Ja siellähän oli vähän Santanaakin mukana...
 
- BigPapa
Pitkää laulua löytyy täältäkin, upealla tatsilla. Ja sitten jo ripeämpääkin menoa, hieno kaari.
 
- apenaattori -
Selkeä, maukas ja läpinäkyvä (ES-?) soundi. Hyvää soittoa. Tässäkin vilahti vähän Santanaa.
 
- Illu -
Makee tunnariteema! Hyvin löydetty ja täydennetty taustan fiilistä.
 
- dynosaur -
Aika päällekäyvä soundi, mutta soitto on sen kanssa linjassa. Ehkä kuitenkin vähän rankkaa tähän taustaan. OK kitarismia silti.
 
- Anzi -
Soitossa on paljon hyvää, ja sormet toimivat mallikkaasti. Värikkäitä muotoja ja näyttävyyttä haetaan ehkä liikaakin. Rauhallisemmalla ja selkeämmällä teemoituksella ja vibratoa kehittämällä näistä aineksista voisi tulla (minun makuuni) ihan huippujuttuja.
 
- MoreK -
Vähän prosessoidun oloinen soundi, mutta toimii kyllä. Kitarasankarimaista soittoa, joka mielestäni kaipaisi asteen sankarimaisempaa tatsia erityisesti bendi- ja vibrato-osastolla. Mainio "ahdettu" meininki.
 
- J.Hollström -
Vielä prosessoidumpaa, ja vähintään yhtä kitarasankarimaista soittoa. En innostu, mutta kyseessä on minun päässäni oleva ongelma, tää vetohan on tässä ympäristössä periaatteessa ihan helvetin kova (kuten MoreK:nkin) mutta kun en innostu niin en.
 
- JaSo -
Country-kompressoitua pikkausta. Periaatteessa ok, pientä rytmifibaa on mutta ei mitenkään kauhean häiritsevässä määrin.
 
- t-tyrjä -
Paikoin hyvää hötkyilemätöntä ideanpoikasta, mutta soundi ja ote voisi olla (minun makuuni) mehukkaampi.
 
- MadMatt -
Pelkästään zaundi on niin makee että avot - ja soittokin silkkaa asiaa. Kitarasankarimaista? Ehdottomasti blues-sellaista, ja katu-uskottavaa myös.
 
- mopar -
Iisimpää menoa, ihan makee nasaali bluessoundi. Mitkä oli soundin aineet? Hyvällä tiellä ollaan, mielestäni lisää vaan huomiota bendien vireisyyteen ja vibratoon.
 
- WanhaWetäjä -
Kehittyneempää ja korkeampaa harmoniakäsitystä, mutta myös jäntevää ja sanoisin että jopa jämäköitynyttä soittoa - oletko vaihtanut paksumpaan settiin? Tähän taustaan nämä osin jopa yltiöpäiset tajunnanlaajennukset toimivat mulle ihan ok.
 
- krk -
xxx
 
*** Pisteet ***
 
2p latuska90
2p BigPapa
2p MadMatt
2p WanhaWetäjä
 
Yhden pisteen vetoja olisi ollut paljon, mutta...
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=194351