Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:NekroKallo
Alue:Kilpailut
Aihe:Sooloskaba 210 äänestys
Aika:20.09.2010 12:53
Mima: Melodiapuoli oli ihan passeli ja ei särähdellyt korvaan oikeastaan ollenkaan. B-osaa oisit vähän enemmän hyödyntää mun mielestä. Lopussa innostuit ja hyvällehän se kuulosti.
 
Tonski: Aika isolla saundilla lähdit ja hieman tausta peittyi mutta se ei sinänsä haittaa koska saundi oli muuten helkkarin hyvä. B-osa toimi mainiosti. Lopussa hieman katosi idea mutta niin se teki toisaalta melkein kaikilla.
 
gary field: Jazzhenkistä hötkyilemätöntä soittoa.Perusvarma veto mutta en saanut oikein kiinni semmosia juttuja jotka ois räjäyttänyt sukat jalasta. Kaikki osa-alueet kunnossa.
 
Yosd: Melko kaoottinen alku ja välissä kunnon sahaustakin. Aina hyvä likki siellä täällä mutta kokonaisuus muistuttaa pizzaa jossa pääraakaaineet ovat suklaa ja maksamakkara:D
 
WanhaWetäjä: Saundista en oikein tykännyt, tuli jotenki neuroottisen kuulonen.Soittamisesta ei ole valittamista vaikka lopussa lähti lapasesta. Tykkäsin sun tatsista, välissä sopivan pehmeää otetta ja sitten tuleeki astetta vihasemmin.
 
Vox10: Perinteisemmillä vesillä liikutaan. B-osaa tässäkin olisi voinut hyödyntää enemmän. Tarttumapintaa jäi mun korvaan aika vähän, mutta noi jazzjuoksutukset toimi tosi hyvin.
 
MoreK: Hyviä likkejä koko ajan, hyvin käyttelet niissä ihan perustekniikoita kuten trillejä ja maukkaita bendejä. Loppuun asti hyvä mutta hieman tuli ähky korvaan kokonaisuudesta:D
 
Anselmi83: Tosi pehmeää ja ilmavaa soittoa. Tykkäsin tosi paljon mutta melodiapuoli ei mun korvalle oikein kelvannut. Hirveen vaikea sanoa mitä sen pitäisi olla kun tää tausta oli kyllä ihan perkeleellinen. Hyvä veto soiton puolesta ehdottomasti.
 
Bloodsucker: Alussa korva poimi tuommosia blueshenkisiä fuusiojuttuja ja mietinkin että saas nähdä mihin menee. Ja menihän se, tuo wahi toi paljon fiilistä lisää. Melkeen olisit voinut polkaista sen käyntiin jo ekassa b-osassa. Loppu töksähti mutta eipä se menoa haitannut.
 
ELI:
Mima 2p
MoreK 2
Amselmi83 1p
Bloodsucker 1p
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=193987