Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:mtnen
Alue:Bassot
Aihe:Bassokisa 50 Äänestys
Aika:15.09.2010 11:54
Mulla itsellä oli tässä kisassa ongelmana löytää niitä muka absoluuttisen oikeita ääniä jotka ei yhtään särähtäisi korvaan. Siinä menikin sitten kaikki energia niitten hakemiseen ja luovuus alkoi jo kärsiä.
Nyt kun näitä kuuntelee, niin aina vain huomaan märehtiväni liikaa että onkohan tässä ja tuossa nyt oikea nuotti.
 
Kiippariippa: Basso tulee alussa hyvin sisään ja tarkka soitto jatkuu loppuun asti. Soolo oli hyvä ja sen jälkeinen suora nypyytys yhdessä äänessä kuulosti hienolta. Jos jotain pitäis moittia, niin ne matalimmat äänet möyrii vähän liian alhaalla.
 
J.Hollström: Rauhallisempaa ja vähäeleisempää linjaa kuin edellinen. Äänet oli etsitty ajatuksella ja aika alas miksattu basso teki levollisen ja sensuellin vaikutelman. Tällä vois päästä jo köyrimään.
 
Commoni: Hyvänkuuloista sointunäpelöintiä alussa, palan matkaa mennään taustan mukana hyvin mutta sitten pudottiin kelkasta. Soolo oli aika hyvä.
 
Hollströ: Hyvät äänivalinnat, hyvä soundi ja hyvin balanssissa taustan kanssa. Soolossakin on oikein melodiantynkää.
 
Teijo K: Hyvä basso johonkin fänkimpään juttuun, mutta mä en ahdasmielisenä saa sitä sopimaan tähän taustaan. Heps! Soolon jälkeinen osahan tuntuu jo toimivan paremmin jostain syystä.
 
Arilö: Tässä on mietitty äänet hyvin kohdalleen. Soolo oikein hyvä ja soitto muutenkin tuollaista sopivasti takkatulen äärestä makuukammariin päin johdattelevaa.
 
2541: Tämä oli taas niin vaivattoman kuuloista soljuvaa soittoa hyvällä soundilla että olis kiva jos vois edes jotain moittia. Mutta en mä keksi mitään.
 
Omarklah: Sama juttu kuin Teijolla, hyvä basso, mutta ei sovi tähän. Soolo taas on oikein hyvä, vielä kun se jatkuukin lopussa pidemmälle.
 
Sirdickyj: Tämähän kuulostaa hienolta, melodinen liikkuva basso joka yhdistelee soinnut toisiinsa.
Alun jälkeen tuntuu että aletaan vähän oikomaan, mutta loppua kohti taas paranee.
 
Poppamies: Soundi jotenkin kumisee mun korvaan, muuten rohkeaa soittoa, joka ei nojaa liikaa perusäänissä huilaamiseen.
 
Isotalo: Nappiin soitettu, sooloon asti tykkäsin soundistakin, mutta sitten rupes olemaan jo liikaa irti taustasta.
 
Maokkonen: Alku kulkee tuttuja turvallisia reittejä, mutta sitten soinnut hukkuu hetkeksi johonkin. Soolon lopussa saadaan taas narun päästä kiinni.
 
Jaakonam: Ei ollenkaan hassumpi. Muutama ääni pisti korvaan, ilman niitä olis hyvä.
 
Esa H: Ok linja hyvällä soundilla. Soolo oli hyvä, samoin soolon jälkeinen kuljettelu joka olis saanut vain jatkua loppuun asti. Nyt se loppu vähän lässähti.
 
Tietynlainen: Kyllä mä miellän tämän taustan just sellaiseksi keski-ikäisten plösöjen kutumusiikiksi, jossa päämääränä on vain päästä pukille. Ja kaikki ne takkatulet ja kynttilät ja karhunraato lattialla jne. Ei sovi valitettavasti släpit siihen ympäristöön. Sori.
 
Thefish: No mutta höh, jos tämä oli se oikea rivi, niin mä oon ainakin mielessäni mussuttanut muutamista samoista vääristä äänistä monen muun kohdalla. Soolo oli hyvä.
 
Näille 1p kaikille:
Kiippariippa
J.Hollström
Hollströ
Arilö
2541
Sirdickyj
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=193817