Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:sirdickyj
Alue:Kilpailut
Aihe:Bassoskaba 49 äänestys
Aika:24.08.2010 14:21
arilö: Järjestys on outo, koska aloitin kuuntelun alkuperäisestä bassoskaba49:sta ja huomattuani että siinä ei ole kaikkia mukana,
jatkoin tyynen rauhallisesti äänestyskeskustelualueen puolelle ja nappasin loput soitot sieltä
 
2541:
Nyt en saanut otetta tästä, soitto junnaa liikaa eikä lähde koskaan liitoon. Kuulostaa jotenkin liian alakuloiselta
mun korvaan
Sirdickyj
..keles, sopiihan tähän suorempikin pompsuttelu, itse ajattelin että noin en ainakaan vedä mutta hyvinhän toi passaa.
Ehkä olisi saanut loppuun asti mennä aika peruslinjaa vain
Nazareth
Kiva 60 lukulainen soundi joka passaa tähän hyvin, soitto vähän karkeaa mutta tähän biisiin sopii sekin, kivan raikasta menoa
Seak
vähän samalla otteella kuin mulla, kivat muljautukset ennen reffiä
Poppis
pompsuttelua pehmeämmällä otteella, reffin kuviot ei ehkä aivan nappivalinta, loppu paisui hyvin
Mtnen
Tarkkaa menoa koko välin, eka kertosäkeessä muutaman äänen kohdalla nostelin kulmakarvojani, toisessa mukavaa menoa
Juki
Alusta asti olisi voinut tulla mukaan, mukavan leppoisaa, hyvä ote - jep tämä on hyvä
Pasi B
Sumumainen paksu soundi, ehkä aavistuksen paljon soittoa mutta tähän biisiin tuntuu sopivan kaikki
Omar
Sumumainen paksu soundi, mun laitteista kuunneltuna ei paljon tiedä mitä soitetaan, harmi
Esa H
Hyvin lähtee, kivasti pyörii ylhäällä ja alhaalla, reffistä en ole niin varma - vähän samaa vaivaa kuin edellisissä,
en vain kuule mitä tulee, pitäis vissiin käydä korvatohtorilla
Hollstro
alku turhan oloista "revittelyä" säk. ok, vaan reffi kuulostaa mukavalta - sopivan yksinkertainen mulle
kiippariipa
napakka naputtelua, ensin ajattelin että ei, mut hyvinhä tämä imee, hyviä juttuja sopivasti viljeltynä. Oikein hyvä
Rock-ola
Mukavan rauhallinen ote, ei mitään ekstraa - ptruu takasi - alkaahan täältä tulla, harmi, olisi ollut melkein parempi
kun olisit antanut mennä rauhassa päähän asti
Jaakonam
E:n suosija, olisit vain vaihtanut ääntä, reffi erilainen - olis ollu paremmin mun makuun ilman tota nousua (a-a, h, cis, d)
Tietynlainen
perusvetoa niinkuin itsekin yritin, jostain syystä häiritsi nuo paisutukset, muuten ihan ok menoa
Absqua
Alusta asti olisi saanut lähteä, mukavan kiireetöntä soittoa, äänet osuu aikalailla kohdilleen - mikäs tässä kuunnellessa.
Lopussa vähän "turhaa" soittoa mutta hyvä veto
 
Juki 3 pistettä
kiippariippa 2 p
Absqua 1p
Nazareth 1p

 
6 pistettä jaossa, mikä otetaan pois?
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=193234