Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:ollila
Alue:Media ja viihde
Aihe:Big Brother 2010
Aika:23.08.2010 16:38
Tande: Ei vain kiinnosta. Minulla on yleensä iltakymmeneltä parempaakin tekemistä, kuin seurata ääliöiden edesottamuksia suljetussa talossa. Minua ihmetyttää ohjelman käsittämättömiin mittasuhteisiin räjähtänyt suosio. Voisiko joku sarjan fani kertoa, mikä tekee "BB:sta" niin absoluuttisen hyvän?

Tottahan se on, että monet jotka BB:tä seuraa, katsoo ohjelmaa täysin komedialasien läpi. Miksi katsella Will Ferrellin tai Jim Carreyn pöhköilyjä kun parhaimmillaan samaa päättömyyttä voi seurata reaaliajassa 24h/vrk, ja vieläpä ilman kässäriä.
Vaan joillain se huumorintaju (ainakin minulla) on sitä luokkaa, ettei tuosta todellakaan saa irti mitään hauskaa vaikka kuinka joku onnelablondi sijoittaa talvisodan 1800-luvulle tai kuinka joku kaappihinaaja riehuu siideripäissään itkuraivareineen. Päinvastoin, tuntuu aivan saatanan pahalta ja näkee pelkkää punaista, kun ajatteleekin kuinka tuollainen "joukossa tyhmyys tiivistyy" -ohjelmaformaatti vie sen ~90% mainostilaa subilla ja maikkarilla ja on monille se vuoden kohokohta ja puheenaihe, joka menee jopa joulujen, olympialaisten ja omien häiden edelle.

En ole fani.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=193248