Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:-septimisti-
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:ZOG kielet
Aika:07.08.2010 23:07   (muokattu 07.08.2010 23:09)
McNulty: Eikös tämä Zachary ollut samanlainen "känkkäränkkä" kuin eräs Ed Roman? Ainakin juttujen perusteella voisi näin olettaa. Ideanahan tuo on varsin mielenkiintoinen, mutta se tapa millä tämä "Herra Zionist Occupation Government" asiansa esittää on lähinnä säälittävä.
 
Zakulla on asennetta, mitä joskus taannoin tuli kahlattua äijän sivut läpi. Jätkä tekee yksin alusta asti käsityönä melko ainutlaatuisia kitaroita ja vaatii CV:n tai soittopätkän todistamaan, että ostajaehdokas on kelvollinen soittamaan hänen valmistamallaan instrumentilla. Ja ilmeisen "tosissaan", tai ainakaan kyse ei ole ihan selkeimmästä mahdollisesta tietoisesta markkinointikikasta. Keppejä äijä on laatinut mm. ikean palapelipöydän puista, eikä suostu maalaamaan saati sitten lakkaamaan vempuloitaan kiiltäväksi. Tilauksia on käsittääkseni jonossa useamman vuoden verran.
 
Mukavan anarkistinen, mun mielestä ylipäätään raikas ja konstailematon rehellinen asenne äijällä, niin rehellinen kuin nyt kauppamiehellä vaan voi olla.
 
Siinä missä Ed Romanilla tuntuu olevan jotain Gibsunia vastaa, niin Zacheryn henkilökohtainen stalingrad on PRS-kitarat. Molempien sivut ovat yhtä sekopäiset toteutukseltaan, mutta niin pitääkin olla! Ja molemmilla riittää tietoa, näkemystä ja ennenkaikkea pokkaa tuoda nämä näkemyksensä esiin. Tätä lisää!
 
Ainoa mikä itseäni suuremmin näppää, on joistain jutuista paistava jonkinlainen mystinen suhtautuminen kitaranväsäämiseen. Ts. tehdasvalmisteinen kitara on tehdasvalmisteinen kitara on tehdasvalmisteinen ja on tehdasvalmisteinen, ilman sen kummempaa selitystä kritiikille. Mutta toisaalta se kai käsityönä keppejä väsäävälle suotakoot.
 
Noista kielistä sen verran, että en henkilökohtaisesti näe, miksi ne olisivat jotenkin vallankumoukselliset tms. Itse en tykkää noista yleisimmistä perusseteistä, ja olen Zakun kanssa samoilla linjoilla, mutta kukin löytäkööt omat suosikkinsa oman makunsa mukaan. Varmasti ihan perustellusti voi päätyä toisenlaisiinkin ratkaisuihin kuin noissa Zog-seteissä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=192842