Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Grugi
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:ZOG kielet
Aika:07.08.2010 11:47
Murgo: Ei ulkoasu sisältöä pahenna, sensijaan tuo tekstistä välittyvä "ylimielinen narsistinen paskiainen"-asenne ja paatoksellinen "te olette kaikki idiootteja ja minä olen nero"-vaahtoaminen kyllä ampuu omaan jalkaan vaikka ehkä on tarkoituksellista? Tutkimusten mukaanhan ilmeisesti hyvä mainos on ärsyttävä.
 
Sinänsä loogisilta tuntuvat miehen väitteet ja onpa ihan tuttavapiiristä havaintojakin että toimivamman kielisetin joskus saa kahdesta setistä kasaamalla kun alakielet ovat muuten kuin spagettia, etenkin droppivireisiin. Monella muullakin valmistajalla tosin kyllä on näitä valmiiksi tehtyjä "heavy bottom"-settejä.
 
Onhan se sinänsä hyvin mahdollista että niiden perinteisten settien kielten paksuuksia ei ole alunperin määrännyt fysiikka vaan esimerkiksi yleisesti saatavilla olevien ydin- ja punoslankojen paksuuudet jolloin ne tietenkin ovat kompromisseja kireyden suhteen. Aika paljon asioita maailmassa (ja soitinteollisuudessa erityisesti) valitettavsti tehdään tietyllä tavalla vain koska "näin on aina tehty" eikä kenellekään tule mieleenkään kyseenalaistaa "vakiintunutta käytäntöä".

 
En kai sanonutkaan sisällöstä mitään mutta ainakin minä kartan tollasia sivuja kun ruttoa oli sisältö mitä tahansa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=192842