Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:jyrkalt
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Keraamiset magneetit
Aika:03.06.2010 20:40   (muokattu 03.06.2010 21:13)
McNulty: Mielenkiintoista. Yleensä hyvä mikki keraamisella magneetilla käyttäytyy juuri päinvastoin esim. AlNiCo V-varusteiseen mikkiin nähden. Myönnettäköön että keraamisia magneetteja käytetään yleensä niissä kuumemmissa käämeissä, jolloin soundi on fätimpi mitä vintage-keloissa. Verrata voi vaikka BKP Nailbombilla, ottaa toisen keraamisena ja toisen alnicona.

Tämä "ei oo multa pois" on jotenkin säälittävää, kun ensin ollaan retostelemassa että "mä en hiffaa mikä niissä kaasuttaa". Jollei se ole sulta pois, niin eihän sun tarvitse moista kirjoitella? Yrititkö kalastella guruilta skenepisteitä vai mikä tässä nyt oli SE JUTTU, jota ilmeisesti meistä kukaan ei tajunnut?

Juu, se on TODELLA vaikeaa kirjoittaa että: "Minä en pitänyt Straton ja Telen mikeistä, joissa oli keraaminen magneetti." Helpottaisi vielä, kun kertoisit mistä mikeistä oli kysymys niin joku muu voisi samaistua tai olla kanssasi eri mieltä asiasta.

Tuo mitä sinä nimität "keskusteluksi" on lähinnä surkuhupaisaa ja säälittävää.

I will be a martyr too. Se on nimenomaan kirjoittajan vika jollei hän saa sanomaansa lukijakunnalle perille. Ensin sitä kyllä ollaan niin kovaa "mä en vaan hiffaa mitä kiksejä muut saa nuista", mutta heti kun joku on asiasta eri mieltä niin sä vedät tällaisen "jokainen lukee sen niikuin lukee"-kortin. Hienot keskustelut sulla :)

Sellasta se on m.netin arki.

Nyt mä oikeesti taisin sohaista vähän liian isoon kasaan kepillä enkä ymmärrä miks jengi on näin hiilenä mun kommentoinnista. Mähä sanoin vaan et mun kokemukset oli noista huonoja. Ja tottakai oon vaihtanut ja vaihdattanut huonoja AlNiCo-mikkejäkin.

Relatkaa nyt oikeesti hei.

edit. Mä lisään vielä tähän et toki myönnän että mun kokemukset keraamisista mikeistä on rajalliset.
Väärin ehkä oli sanoa tossa aikaisemmin muutaman setin kokeilleena etten niitä hiffaa jos joku sellaiset hankkii.

Siinä jäsen McNulty on oikeessa et joillekkin noi voi sopia, olla sellaiset mitä joku soittaja hakeekin. Mulla itsellä on rajalliset määrät mania käytettävissä soittopuuhaan ja rehellisesti pakko sanoa että en näe mitään syytä enää keraamisien mikkien hommaamiseen.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=191222