Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:McNulty
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Keraamiset magneetit
Aika:03.06.2010 20:28
jyrkalt: Sori jos meni hernes nenään. Mulle ei keraamiset mikit ei ollu mitenkään erityisen hyvä kokeilu. Vaihtoo ne meni. Kokeiltu on telessä ja stratossa. Munsta saundi oli tunkkainen ja tuhnu. Jos se jollekkin on se mitä tahtoo niin mun puolesta homma on oikein ok. Ei oo multa pois.

Mielenkiintoista. Yleensä hyvä mikki keraamisella magneetilla käyttäytyy juuri päinvastoin esim. AlNiCo V-varusteiseen mikkiin nähden. Myönnettäköön että keraamisia magneetteja käytetään yleensä niissä kuumemmissa käämeissä, jolloin soundi on fätimpi mitä vintage-keloissa. Verrata voi vaikka BKP Nailbombilla, ottaa toisen keraamisena ja toisen alnicona.

Tämä "ei oo multa pois" on jotenkin säälittävää, kun ensin ollaan retostelemassa että "mä en hiffaa mikä niissä kaasuttaa". Jollei se ole sulta pois, niin eihän sun tarvitse moista kirjoitella? Yrititkö kalastella guruilta skenepisteitä vai mikä tässä nyt oli SE JUTTU, jota ilmeisesti meistä kukaan ei tajunnut?

Enkä mä ymmärrä miksi mun pitäisi olla hitusen hiljempaa jos mun kokemukset aiheesta on aika negatiiviset.

Juu, se on TODELLA vaikeaa kirjoittaa että: "Minä en pitänyt Straton ja Telen mikeistä, joissa oli keraaminen magneetti." Helpottaisi vielä, kun kertoisit mistä mikeistä oli kysymys niin joku muu voisi samaistua tai olla kanssasi eri mieltä asiasta.

Eiks tarkoitus yleesäkkin keskustelulla oo jakaa kokemuksia ja fiiliksiä aiheesta?

Tuo mitä sinä nimität "keskusteluksi" on lähinnä surkuhupaisaa ja säälittävää.

Mä en ala enempää selitteleen miksi kirjoitin etten tollasten mikkien hankintaa hiffaa. Jokainen lukee sen niikuin lukee.

I will be a martyr too. Se on nimenomaan kirjoittajan vika jollei hän saa sanomaansa lukijakunnalle perille. Ensin sitä kyllä ollaan niin kovaa "mä en vaan hiffaa mitä kiksejä muut saa nuista", mutta heti kun joku on asiasta eri mieltä niin sä vedät tällaisen "jokainen lukee sen niikuin lukee"-kortin. Hienot keskustelut sulla :)

Sellasta se on m.netin arki.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=191222