Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:von spets
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 130 äänestys
Aika:29.05.2010 14:34
sickboy: Levollista soittoa, nuotit paikoillaan, soundi ok, mutta mun mielestä vähän tylsä. Jotain repäisevää kaipasin.
BigPapa: Samaa rytmistä teemaa liikaa ja pentatonisen sahausta. Pystyt parempaan (me kaikki tiedetään se)!
Teijo K.: Kana ja kukko! Hauska ja virkistävän erilainen ,mutta olis voinut kasvaa loppua kohden rajummaksi.
S.R.V.: Vähän hakeva ja ohut soitanta. Hyvää oli harkitsevuus ja levollinen sävy.
tono: Onko tämä rootsia vai BuddhaBaria? Onneksi kitarassa oli yritystä okeaan suuntaan, mutta ei kolahtanut mulle.
krk: Ylä-äänet / bendit soundaa tosi hyvälle, viulumaiselle. Alku oli lattea mutta lopussa oikein hyvä meno päällä.
MoreK: Kiva rock-meininki. Ehkä pausseja sinne tänne lisää?
t-tyrjä: Varovaista ja jäykkää mun korvaan. Lisää vaan treeniä ja hulluutta rohkeasti niin alkaa irrota!
latuska90: Tykkäsin tästä menosta. Hyvä vibra!
SikaSilu: Joo! Mainiota rauhallista naatiskelua hyvällä soundilal ja tatsilla.
Anselmi83: Hyvä jatsimainen ote ja tonaliteetin laaja näkemys. Paras!
apenaattori: Tykkäsin kyllä tästä. Ilmeikästä ja monipuolista jammailua.
blaekie: Hyvä soolo ja kivasti kasvoi riskejä ottaen.
baso: Aksentointia, raivokkuutta ja kaaria riffeihin lisää! Perusta on hyvä ja tän päälle voi alkaa rakentaa tiukalla ASENTEELLA kunnon shittii.
Illu: Rytmisesti ei ole tiukka, mutta melodisesti mukavaa kehittelyä ja OK!
Jaso: Liikaa toistuu tuo rytminen teema alussa, heti kun se jää pois soitto vapautuu ja kiinnostavuutta tuli lisää. Maino veto.
vox10: Parissa kohdassa vähän haki mutta hienoja riffejä ja lurituksia. Sopivaa kahjoutta josta minä tykkään. HYVÄ!

Teijo K 1p
krk 1p
latuska90 1p
SikaSilu 1p
Anselmi83 1p
apenaattori 1p
blaekie 1p
vox10 1p
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=191071