Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:sickboy
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 130 äänestys
Aika:29.05.2010 14:22
Tässäpä minun melko kriittisetkin arviot:

BigPapa: Hyvä röyhkeä soundi, välillä voisi tietysti hakea iisimpää ja dynaamisempaakin soundia. Paljon hyviä lickejä ja taimikin oli totutusta BigPapan megatakakenosta poiketen enemmän minun makuuni. ++

Teijo K.: Pääasiassa hyvää tavaraa, välillä meni vähän metsään. Hieman junnasi liikaa samoilla urila. +

S.R.V.: Joku tässä mätti, ehkä liikaa "huonoja" äänivalintoja. Taimi on periaatteessa ihan ok, vähän tarkuutta paikoin kaipailin.

tono: Rankasti spagettiwesternillä mennään, ei oikein istunut mun mielestä taustaan.

krk: Tässäkin vedossa oli hyviä juttuja, mutta aika paljon häiritsevän huonoja linjoja/äänivalintoja.

MoreK: Tähän oli selvästi haettu vähän synkempiä sävyjä, ihan toimiva kokonaisuus. ++

t-tyrjä: Vähän ontuva kokonaisuus. Paljon oli hyviä ideoita, joita jalostamalla tulee hyvä.

latuska90: Muikeita lickejä hyvällä tatsilla. Hengitystaukoja olisin tähän kaipaillut, nyt ei tainnut olla 1/8-taukoa pidempää hengähdystä.

SikaSilu: Hyvä soundi ja lähti rauhallisen maukkaasti liikkeelle. Skarpin alun jälkeen vähän käväisi rytmisesti välillä ojankin puolella, mutta hyvä kokonaisuus. ++

Anselmi83: Täysin erilainen lähestyminen muihin vetoihin nähden. Hyviä juttuja, mutta olisi toiminut heti paljon paremmin, jos olisi käyty enemmän bluesmeiningin sisällä. ++

apenaattori: Lähti liikkeelle jotenkin rauhattomasti, vaikka palaset onkin melkein kohdillaan. Nyt on sellainen kiuntelukerta, että kaikki rytmiset epätarkkuudet häiritsee ja tää oli jotenkin levällään.

Blaekie: Parasta Blaekieta mitä olen kuullut, vähän rytmistä mujua, mutta kokonaisuus oli kivasti kasassa. +

Baso: Vähän sama vika kuin toisella harpistilla, eli junnasi hieman liikaa samoilla urilla. Rytmiikkaan lisää mielenkiintoisia jujuja. Toimi kuitenkin ihan kivasti.+

von spets: Kiva ja räyhäkäskin soundi. Aika BigPapamainen veto jotenkin vaan snadisti tarkemmalla timellä. Hyvä. ++

illu: Hieman junnaavaa, jäi liikaa samoihin ääniin samassa järjestyksessä ilman rytmistä perustelua.

JaSo: Vähän sama junnaavuusefekti kuin edelliselläkin sooloajalla, lopussa vähän onneksi irroittautui uusille urille.

vox10: Kannattaisi ennen rec:in painamista varmistua, että lähtöääni olisi ainakin ihan ok. Ensivaikutelma kun tulee kuitenkin siitä alusta. Parani loppua kohden, ei nyt kovin roots, mutta ihan kivoja juttuja. Rauhaa olisin kaivannut tähänkin.

BigPapa: 1p
Teijo K.: 1p
MoreK: 1p
SikaSilu: 1p
Anselmi83: 1p
Blaekie: 1p
Baso: 1p
von spets: 1p
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=191071