Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:BigPapa
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 130 äänestys
Aika:29.05.2010 14:04   (muokattu 29.05.2010 21:44)
sickboy: Cleanillä soundilla makoisaa maiskuttelua.
 
Teijo K.: Mukavasti rytmitettyä munnaria alussa, jatko ei ihan mun mielestä osunu.
 
S.R.V.: Severisoundia, pieniä epätarkkuuksia ja vähän hakemista.
 
tono: Elokuvamusiikkia?
 
krk: Joo hyvin rytmittyy ja soittoteknisestikin hyvä meininki. Soundi mojova.
 
MoreK: Rankemmalla soundilla itämaiden kautta maaliin. Joku venytys hiukan jäi alle.
 
t-tyrjä: Rujo soundi, tarkempia sais venytykset olla. Ja vibrat vähemmän hermostuneita.
 
latuska90: Tässä nuoriso-osasto soittaa mukavasti. Venytykset ja vibrat osuu kohilleen.
 
SikaSilu: Cleania jälleen, asiallinen, sickboy vaan putsas tän osaston.
 
Anselmi83: Hyvinhän tää on soitettu, jees soundilla, mut tää menee jazzskaban puolelle.
 
apenaattori: Tässä toinen nuoriso-osaston ukko vetää hienosti. venytykset ja vibrat ei o sinnepäin vaan osuu ja hienosti menee noi pulloff hommelit.
 
blaekie: Hyvä soundi ja hyvä soitto.
 
baso: Munnarilla hyvällä soundilla. Munsta tää oli munnarivedoista se luonnikkaampi kokonaisuus.
 
von spets: Muhevaa meininkiä, jees soittoa ei valittamista kauheesti. Ehkä vibraa kehittelisin .
 
Illu: Hyvinhän sieltä tuloo, ajatusta mukana eikä hypitä sivuraiteille.
 
Jaso: Muhevuutta tässäkin, alku ok loppupuolella karkailee paikoitellen. En tiedä oliko tarkoituksella, mut pari erikoisempaa yritystä ei oikein mun korvaan natsannu.
 
vox10: Mjaa, että tälläistä, en mä oikein tällästä, hyvää soittoo oli, mut oli myöskin hermostunutta töksivää vetelyä ja lipsuja. Jotenkin linjatonta. Vaikee sanoo mut rootskabaan ei oikein ollu sitä mitä mie kaipaan.
 
1p Sickboy
1p KRK
1p Morek
1p Latuska90
1p Apenaattori
1p Blaekie
1p Illu
1p VonSpets
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=191071