Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:MtJ
Alue:Laulaminen
Aihe:Musiikkipelit
Aika:17.05.2010 08:17   (muokattu 17.05.2010 08:24)
Hei!
 
Mites 'hyvin' musiikkipeleistä laulamista voi oppia (guitar herot, rock bandit sun muut). Itse ihastuin lauleskeluun joskus 2008 vuoden lopulla pelin ostettuani ja siitä lähtien hoilaillut sen parissa.
 
Perussuomalaisena (ei yhteyttä puolueeseen :) ) en julkisesti kehtaa hoilailla lainkaan (mitä nyt erittäin harvoin uskomattomassa jurrissa saatuja kännipäähänpistoja lukuunottamatta (karaoke)), joten en tiedä lainkaan muiden mielipidettä laulamisesta (Olen lauleskellut saunaillassa, sekä tyttöystävä kuulee lauluani säännöllisesti, tähän mennessä piuhoja ei ole vedetty seinästä vielä, tosin uskoisin että kyseessä on kaveri-efekti :))
 
Asiaan;
 
Kuinka hyvin peleistä voi laulamista käytännössä oppia? Olen kait onnistunut sisäistämään hengittämistekniikasta jotain sillä pystyn laulamaan esim. Avenged Sevenfoldin biisit (Bat Country, Afterlife, Beast and the Harlot) ilman suurempia hengitysvaikeuksia. Jotta vertailu onnistuisi, pitäisi teidän tietää versio joka laulettavana Rock Bandissa. Kuuntelin live version biisistä(Beast and the Harlot), ja se on melko erilainen, esim. monet huudot jäävät lyhyeksi verrattuna albumiversioon.
 
Eikä ilmeisesti laulamisessani ole mitään elimistöä vahingoittavaa, sillä parhaimmillaan/pahimmillaan olen vetänyt jopa 6-7 tunnin laulusessioita ilman mitään kipeytymisiä.
 
Kiitokset.
 
ps. pahoittelut sulkujen käytöstä (), olen ohjelmoija.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=37&t=190756