Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Kickme
Alue:Rummut: soittaminen
Aihe:Bassariin voimaa? (sinkkupedaali)
Aika:16.05.2010 15:02
Heips vaan kaikki.
 
Kattelin noita aikasempia threadejä tässä äsken, enkä löytänyt oikeen apua meikäläisen ongelmaan. Elikkä, ongelma ois tosiaan sellanen, että mulla ei oo bassarissa/jalassa voimaa tarpeeks. Suoritin tossa äsken tutkinnon rummuista + perkussioista, ja kommentia tuli settiosuudesta, että soitto muuten svengaa, mutta bassari vois olla kovempaa, eikä ole näiltä osin setti balanssissa. En ole aiemmin tätä ongelmaa itse huomannut. Olen lähinnä nopeutta yhdellä jalalla treenannut ja täytyy sanoa, että mielestäni aika koviin tempoihin sinkun tuplaiskuilla ja muilla bassarijutuilla pääsen. Ongelmana on, että mitä nopeammaksi bassarin soitto muuttuu, sitä pienempi on maksimivolyymi minkä saan jalasta irti. Jos soitan lujempaa, tarkkuus kärsii. Hiljaa soittaessa setti pysyy ihan hyvin balanssissa, mutta jos soitetaan rockia tai muuta vastaavaa niin bassari ei millään tahdo kuulua läpi. Eli, miten tätä ongelmaa kannattaisi korjata? Oisko jotain muitakin treenejä, joita kannattaisi treenata, kuin OVBB alottaen hitaammilla tempoilla ja kovemmalla bassarivolyymillä?
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=52&t=190738