Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Stereophile
Alue:Rummut: rumpukamat
Aihe:Tuplapedaalin hankinta
Aika:10.05.2010 13:34
henydrum: Jooh, vähän lipsahtelee välillä ohi aiheen.
 
Kyllä varmasti saa 200€:llä jo pätevän pedaalin, mutta testaamatta en lähtisi ostamaan. Marssi vaikka johonkin kotimaiseen liikkeeseen ja käy kokeilemassa mik tuntuu sopivalta. Kyllä ne täällä koto-Suomessakin aika hyvin hintaa ruuvaa kun tosissaan on ostomielellä, eikä vaan pyöri hiplailemassa kongaa/symbaalia/tamburiinia/jnejne. Ja aloitaa tinkaamisen jo ennen kuin tietää edes mitä ostaa.
 
Muttamutta, millainen sinkkupedaali sulla nyt on käytössä? Jos se tuntuu itsellesi hyvälle, niin olisiko saatavana samaa merkkiä/mallia mutta tuplaversiona.
Siloin tuskin paljon metsään menee jos kokeilematta aiot ostaa.
 

 
E. Mä en näistä tuplista juurikaan tiedä, mutta tällainen http://www.thomann.de/fi/pearl_p902_doppel_bass_drum_pedal.htm Tai samantapainen mulla on ollut ysiköönt luvulla=)
Munsta ihan käypäinen peli.
Mutta kertokaatte joilla enemän on kokemuksia.

 
Isommin ei kokemusta noista ole, mutta luulisin että tuossa hintaluokassa tuo Pearli ei varmaankaan ole mikään huono vaihtoehto. Mitään Milleniumeja en suosittele ostamaan. Parilla sadalla saa hyvät peruspedaalit, joillekkin niistä voi löytyä oikea tuntuma jo suoraan. Sitten kun sijoittaa sen 350eur niin saa huomattavasti lisää säätömahdollisuuksia.
 
Väittäisin, että noidenkin kanssa on enemmän tottumiskysymys. Kun hommaa jotkut peruspedaalit ja opettelee soittamaan niillä niin sitten pärjää minkä tahansa muunkin pedaalin kanssa. Kalliimpien kanssa luulisin, että nuijat ja basarin soittotuntuma vaikuttaa enemmän kuin itse pedaaleiden välinen ero, sen verran hyvät säätömahdollisuudet noissa kaikissa alkaa olla. Tai mistä minä tiedän, minunkaan basaritekniikka ei niin huippua ole, kunhan poljen voimalla menemään.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=190556