Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Teijo K.
Alue:Kilpailut
Aihe:Bassolinjaskaba 46 äänestys.
Aika:02.05.2010 13:01
Noniin. Oli jännä kuulla muiden näkemys tähän omaan biisiin. Tämä oli sävelletty skiffleksi, eli se tyylinmukainen olisi ollut pesusoikkobasso. Suurin osa soitti sen kuitenkin bluesina, ja sai toimimaan homman hienosti. Mikä vain osoittaa sen basson voiman instrumenttina.
 
Nazareth:
Kääntyykö tässä komppi? Pitkiä ääniä tässä ei saakaan olla, koska eihän pesusoikossa juuri sustainia ole.

poppamies
Ihan ok. soittoa sinänsä. Ei ihan sitä mitä tähän itse säveltäessä hain kuitenkaan. Lähinnä liian legaattoa soitto, eikä tarpeeksi jymps jymps jymps. Äänen atakki ei ole tärkeä tässä musatyylissä, vaan lähinnä se että se jymähtää. Eikä oikestaan sen bassoäänen korkeudenkaan kanssa ole niin justiinsa. Se pesusoikko ei kuitenkaan ole koskaan ihan siinä. Tämä nyt koskaa siis kaikkia, ei vain poppista, vaikka tämän kommentin nyt tähän laitoinkin.

 
Johannes_t 1p
Tämäkään ei ole sitä mitä tähän hain, mutta vakuuttaa sitten erilaisuudellaan. Tarpeeksi kaukana siitä omasta visiostani, joten se ei häiritse tässä. Pisteen paikka.
 
Antti K.
Tässä vähän samaa kuin yllä. Tosin sillä erotuksella, että kun skifflessä se "basso" toimii samalla niinkuin basarin korvikkeena niin nyt tässä ei ole botnea lain. Hyvää soittoa.

2541
Hyvää soittoa, mutta botnea ja rytmiikan vahvistamista jäin kaipamaan.
 
mtnen 1p
Tämäkin hyvää soittoa, ei ihan mitä minulla oli mielessä mutta toimihan se näinkin.
 
Tietynlainen 1p
Melkein kuin vanhaa funkia olisi päästellyt. Yllättäen tykkäsin. piste
 
omarklah 1p
Tää alkaa aika myöhään, mutta on tähän astisista varmaan lähimpänä mun visiota. Liikaa pitkiä ääniä lähinnä. silti ihan pisteen arvoinen suoritus.
 
öl m
Tääkin aika lähellä mun ajatusta. Tosin rytmiikka monimutkaisempi kuten ylläkin.
 
BigPapa 1p
Tässä pölähti ykköset silleen kun olin ajatellut. Jatko ihan eri malliin, mutta silti toimivaan malliin. pisteille.
 
Esa H
mukavan tasainen, tykkäsin.
 
sirdickyj
Jämälle mä jopa kerroin dadassa mitä mä tähän olin ajatellut, mutta se silti soitti tän bluesina. :) Aika hyvin kuitenkin.

jaakonam 1p
Jos tää olisi soitettu vähemmän legaatosti niin tämä olisi ollut juuri nappiin se mitä hain.
 
Oli jännä kuulla totta tosiaan toisten näkemyksiä tähän omaan biisiin. Kukaan ei sitten soittanut sitä silleen "tyylinmukaisesti" kuin olin säveltäessä ajatellut, eli skifflenä, mutta yllättäen monikin soitti sen silleen että musana se toimi hitonkin hyvin. Hauskaa oli. Muutama joille olisi ihan yhtä hyvin antaa pisteen jäi nyt ilman, kuten Jämä ja Poppis, mutta sattumalta tuli heitettyä ne nyt noin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=190359