Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:kimurantti1
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Teinpä uusi klippejä !!
Aika:04.04.2010 19:32   (muokattu 04.04.2010 19:38)
J.Hollström: Sikäli vaan vaikea noita arvioida, kun kaikki kuulostaa yhtä hyviltä. Ilmeisesti ihan sama mitä vehkeitä tonne lykkii sekaan.
 
Toisaalta sekin totuus paljastuu näistä, että se mitä soittaa on tärkeempää kuin se miltä se soundaa. Jos soitto ois jotain ripulointia, noi kaikki klipit kuulostas ihampaskoilta.

 
Tää on tietty vaan mun mielipiteeni, mutta mitä nyt oon noiden astetta kalliimpien kamojen kanssa viime aikoina puljannut, niin noissa 2000+ euron vahvistimissa ja suhteessa saman hintaluokan purkeissa mä en ole törmännyt kovin moneen laitteeseen, jotka olisi oikeasti olleet niin paskoja etteikö niistä ainakin jotain käyttökelpoista soundia olisi saanut ruuvattua. Niinkun tuolla yhdessä ketjussa soittopalstalla totesin, niin kun laitetaan sama jamppa soittamaan samalla tatsilla samat omat juttunsa ja ruuvaamaan jostain laitteesta X itselleen samanlainen soundi jolla yleensä tykkää soittaa (kuten kaikki nää svilon pätkät), niin yllättävän samalta monet aika erilaiset ja eri hintaisetkin laitteet alkaa kuulostaa. Musta kuitenkin siinä, että miltä ne laitteet tuntuu soittaa ja miten ne vastaa omaan soittoon, on kaikista isoimmat erot, ja sitähän ei klipeistä ikinä kuule.
 
Mulla on kyllä aivan sama juttu, en voi sille mitään että jos kuuntelen jotain soundiklippiä vahvistimesta, pedaalista tai mistä nyt ikinä, ja jos soitto ei kulje niin ne laitteet kuulostaa mun korviin aika automaattisesti paskalle, vaikka soundissa ei välttämättä olisi mitään vikaa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=189526