Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:jannu
Alue:Rock, pop, alternative
Aihe:Apulanta ja kuinka rahastetaan "tyylikkäästi"
Aika:21.03.2010 16:55
volvo240: Hmm... Jannu hyvä. Nyt jompi kumpi meistä ei ole ymmärtänyt tällaisten keskustelupalstojen tarkoitusta (turhanpäiväisenkin )mielipiteenilmaisun välineenä.
Mutta miten minun kirjoitukseni haittaa sinun -elämääsi ja hyvinvointiasi- siinä määrin että otit sitten edes asiaan kantaa.....

 
No sua nyt ainakin tuntuu rassaavan joku, koska otat suoraan "jannu hyvä"-tyylisen alentuvan kannan. Ja vastaat kysymykseen kysymyksellä.
 
Sua siis ottaa päähän, kun joku tekee omalla taiteellaan rahaa? Mua ottaa päähän monikin asia, kuten jääkiekko ja ihmiset. Mutta mikä oman musan myymisessä on niin väärin? Ja millainen musiikin myyminen ei sitten muka ole rahastusta? Eikö levyn MYYMISEN yksi lähtökohta ole, että siitä saadaan kohtuullinen korvaus, kulut peittoon, voittoa whatever? Vaikka taide onkin jaloa ja kutsumus monilla vahva, niin harva taitaa ihan hyvää hyvyyttään ottaa tuhansien kappaleiden painoksia levyistä ja sitten jakaa niitä persnetolla.
 
Että jos sä olet ymmärtänyt keskustelupalstan merkityksen kanavana jauhaa täysin absurdia ja käsittämättömän yksisilmäistä paskaa, niin kyllä mä näkisin että olet käsittänyt väärin.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=189137