Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:aho
Alue:Rummut: rumpukamat
Aihe:PDP X-7 hankinassa
Aika:24.02.2010 21:40   (muokattu 24.02.2010 21:41)
Ensikokemukset CX:stä... Pändireenit loppuivat just ja hädin tuskin kerkesin kasata setin ennen treenien alkua. Täytyy sanoa, että todella helppo ja nopea virittää, en tiedä johtuuko sitten "tiheämmästä" kierteestä. Kalvoina siis jotkut mukana tulleet remot. HW-osastoa vaikutti ehkä hivenen rimpulalta, mutta aika näyttää kuin kestää. Veemäisintä setissä on se, että siipimutterit loistavat poissaolollaan aika vahvasti, joten viritysavain pitää olla kokoajan käsillä.
 
Soundi oli mun mielestä aika tymäkkä ja rummut soivat todella hienosti jo pikaisellä virittämisellä. Lisäksi rummut tuntuvat soivan hyvin jo matalillakin vireillä. Seuraavaksi asennan jotkut coated-kalvot, joiden uskon toimivan noissa hienosti vaimentaen turhaa lätinää.
 
Bassari oli mun mielestä jopa liian tymäkkä, kun se on niin helkkarin iso ja syvä. Ehkäpä 20" olisi sopinut paremmin mun vartalolle, kuin 22". Etukalvossa ei ole reikää ja hyvä niin. Matalat tomit helpottavat niiden sijoittelua... Lisää kommenttia ajan saatossa.
 
Mielenkiintoista olisi tietää, miten laatu on muuttunut cx:n ja x-7: n välillä kun valmistusmaa on muuttunut. Mua vähän hämää pikkasen nuo "pro setit" ja "semi-pro setit" noin niinkuin käsitteinä. Ymmärrän, että nämä on budjettiluokan kamaa. Harvemmin se silti pöntöistä jää kiinni, saako hommat hoidettua.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=186554