Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Korggari
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 115 äänestys
Aika:12.02.2010 23:04
tono: tunnistettava santana-aloitus, mutta ei soundaa mun korvaan kovinkaan puhtaalta toi soitto, jatkossa kyllä hyvää yritystä löytyy
piper: tässä paljon hyvää juttua soitossa, asiallinen veto, lopussa olis voinu olla enempikin vaihtelua soolossa mutta varsin kiva jälkimaku tästä jäi
krk: pikkasen töksähtelevää fraseeraus alussa mutta lienee kyllä maestro tarkoituksella juuri näin halunnutkin, jälkiosassa hyvä kaiku- jotenkin en kuitenkaan päässy tästä täysin jyvälle tästä soolosta-ihan siisti ja tyylikäs veto kyllä sinänsä
kuha: erittäin hieno akkarisoundi ja soitto ! Tässä on dynamiikkaa ja nyanssia enempi kuin tarpeeksi ! Kokonaisuutenakin erittäin tasapainoinen ja kova veto
BigPapa: tunnetta on kovasti heti alusta ! sama teema vilahtaa toisella puoliskolla kuin itelläki-siitä lisää plussaa,,mun makuun varsin style veto, soundikin ihan ok tyyliin nähden, toimii
tahtah: hyvä kuulakas soundi, kivat melodiat-kokonaisuus varsin toimiva ja jees
MoreK: lupaava alku, jatkossa kaikki nuottivalinnat ei hirveesti tyydytä mun korvaa, kokonaisuutena kyllä varsin kiva veto kuiteskin, hyvä jälkimaku jäi tästäkin
MadMatt: paljon nuotteja lyhyessä ajassa, soitto toimii hyvin, kokonaisuuteen olisin toivonut enempi vaihtelua ja enempi semmosta melodista ideaa ja variaatiota matkan varrelle, mutta ei paha
apenaattori: turhankin kaikuisaa, muuten kyllä varsin hyviä säveliä, hyvää ideaa pukkaa soitossa , hyvä kokonaisuus tässäkin
Haukkis: hyvä soundi ja homma hyvin kasassa, hieno haukkisvibra, tähänkin olisin ehkä toivonut enempi melodista variaatiota matkan varrelle, mutta sinänsä kyllä erittäin hyvä paketti
garyfield: hyvä tunnelma soitossa heti alusta lähtien, soitto toimii varsin hyvin ja kokonaisuus ihan kiva, pikkasen ehkä olis voinu tähänkin laittaa lisää variaatiota ja vaihtelua peliin, mutta varsin hyvä jälkimaku jäi kyllä tästäkin
liljam: sujuvaa bluessoittoa ja asiassa kyllä pysytään hienosti, pikkusen kun sais lisää notkeutta ja sulavuutta tohon fraseeraukseen ja tatsiin, mutta muuten oli tässä kyllä palikat kohdillaan mun mielestä ja kokonaisuus semmonen tasapainoinen ja ihan ok veto
TAR: hyvä soundi ja soittoidea heti alusta, varsi tasapainoisesti etenevä jatkokin soolossa ja sanoisin että tää tyyli istuu hyvin tuon taustan varsin rauhalliseen tyyliin, kokonaisuus ihan ok tässä
wanhawetäjä: soitto varsin notkeaa ja soundi kohdillaan, hyvä pikkusen jatsahtava ote, ihan ok tääki
zeeboo: mainiota soittoa, soundi kohdillaan tässäkin, ehkä vielä pikkasen olis voinu olla enempi vaihtelua ja variaatiota soolossa, nyt vedettii koko soolo samalla idealla, muta ei paha
 
pointsit:
 
1p kuha
1p Piper
1p BigPapa
1p tahtah
1p MoreK
1p apenaattori
1p TAR
1p wanhawetäjä
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=187852