Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:ganesha
Alue:Elektroninen ja elektroakustinen musiikki
Aihe:Klubit ja DJ:t Suomessa
Aika:05.02.2010 22:26
Redrumissa Helsingissä on asialliset fjongat, vaikka tyylilajit vaihteleekin illoittain aika radikaalistikin. Varsinkin vanhan liiton teknoa siellä näyttäis olevan tarjolla kiitettävän usein.
 
Itse enää harvemmin tulee klubeilla pyörittyä, ei ole aikaa ja olen jo liian vanhakin pyörimään siellä parikymppisten jaloissa :D Uusistä dj-nimistä ei ole pienintäkään hajua mutta vanhojen partojen joukosta pitää kyl nostaa joitakin yli muiden: Eliot Ness on aina ollut kova (vaikka onkin hankalan tyypin maineessa niin soittaa useimmiten pirun tiukkaa teknoa ja teknisesti yksi taitavimmista levynpyörittäjistä - silloin kun veivaa alle 4 promillen kännissä :D) ja sit Njassa (käsittääkseni vieläkin käy soittelemassa levyjä siellä sun täällä, ja äijän chill-out setit ovat aina olleet käsittämättömän hyvää settiä).
 
mikä nyt sitten on marginaalia tanssimusaa? - Taitaapi piripolkka vieläkin hallita mestoja läpi suomen, sen pakollisen geneerisen kikkelitränsen lisäksi. Ja sit on tietysti ne parit nenänkaivuuprogeen panostavat snobailuklubit joissa pousaaminen musiikkia tärkeämpää :) Psykeskenestä olen ollut ulkona jo vuosia, eikä metsissä tamppaaminen ole muutenkaan kovin houkuttelevaa koska inhoan hyttysiä ;) Drum & Bass oli hyvää scheisseä 15 vuotta sitten (silloin kun Alimokin vielä soitti sitä), mut onko sekään enää marginaalia?
 
hyviä teknolevyjukkia Suomessa on ainakin ollut, en tiiä heittävätkö enää paljoa keikkaa: Dixon ja Tekla.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=7&t=187582