Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:McLeach
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Piisaako 20w päättäri?
Aika:04.02.2010 22:21   (muokattu 04.02.2010 22:22)
Jucciz: Muuten... kuinka yleisiä muuten tuommoiset "kitarakamoja ei mikitetä ja ajeta PA:n kautta"-keikat ovat? Mä olen lyhyen soittajan urani aikana tehnyt semmoiset pari-kolmesataa keikkaa eikä yksikään niistä ole vielä ollut sellainen, jossa kitarastyrkkaria ei olisi mikitetty. Välillä on ollut tosi pieniäkin paikkoja ja silti aina - jo pelkästään järkevämmän yleissoundin kannalta - vahvistimeni on mikitetty ja näin olen myös saanut pidettyä lavametelin omasta puolestani maltillisena kun styrkkari suorittaa vain monitorin virkaa itselleni.
 
Itse olen yhdellä ainoalla keikalla mikittänyt kamat. Muissa baareissa kun PA:t olleet luokkaa 200w Tbox kaapit pelikoneen takana... Eikä henkilökunta ole puuttunut touhuun kun vasta jälkeenpäin kiitellen. Paikat olleet pienehköjä about 50hlö. Ainoat ongelmat juuri tulleet tuon mikityksen yhteydessä kun hurinaa ja vinkunaa tuli joka suunnasta. Toki tekisihän se mieli mikityksen läpi soitella kun kaikki tuntuu järjestyksellisemmältä ja selkeäämmältä mutta ei kyllä oikeen mitään tarvetta ruveta vaihtamaan tekniikkaa...
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=187542