Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Shredator
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Mesa Mark IV kihinä, vika vai ominaisuus?
Aika:01.02.2010 11:24
Vladi: Löytyy 5-alueinen graafinen eq, joo. Ajattelin itsekkin että gainin määrässä on ongelma, muttakun sama homma on myös kakkoskanavalla joka ei todellakaan ole mikään gainhirmu. Tällä hetkellä middle ja basso on jo muutenkin aika isolla, menee soundi tukkoon jos niitä lisäilen. Jos taas vähennän niitä saadakseni selkeämmän soundin, soundi ohenee paljon. Tällä hetkellä olis hyvät soundit niin gain-mielessä kuin paksuusmielessäkin, muttakun kihisee :/
 
Onko sulla muuten A- vai B-versio? B:ssä on hitusen enemmän gainia, A on käsittääkseni hieman middlekkäämpi. Enemmän MK IIC+:n suuntaan.
 
Itse en ole koskaan ymmärtänyt tuota V-tyylin eq-fanitusta, parempia tuloksia saa loivemmilla käyrillä. Bassoa pidän itse todella alhaalla graafisessa eq:ssa (kuten omassa kuvassani). Tällöin soundi säilyy erittäin tiukkana, mutta kuitenkin munakkaana. Vähän Stam1na/Annihilator -osastolle siis ;)
 
Lead-kanavalla parhaat tulokset olen saanut, kun gain 8 ja drive 6,5 (pulled). Tietenkin riippuu tatsista ja kitarasta. Mutta kokeile ensin muutella asetuksia ja etusputkia, eiköhän se siitä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=187406