Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Hellureiii
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Vertailua eri sähkökitaramallien eroista
Aika:25.01.2010 18:53
9292: Itse olen joskus testaillut ec-1000 kitaraa ja kaula tosiaan oli ohut. Profiili oli omaan käteen todella hyvä. Kokeilemani malli oli se vintage black, jossa kaula on satiinilakattu(?) ja käsi tuntui liikkuvan hyvin siinä. Taitaa olla niissä muissakin mutta enpä mene vannomaan. Itse valitsisin duncaneilla varustetun mallin, koska passiivit ovat omasta mielestäni paremmat. Jos jollain adjektiiveilla osaisin sanoa niin mureammat, lämpimämmät ja elävämmän kuuloiset mikit aktiiveihin verrattuna. Mutta kannattaa tosiaan itse käydä kokeilemassa ja kuulostelemassa, hyvä kitara kuitenkin hintaluokassaan
 
Joo luulisin tuon lakkauksen olevan muissakin koska esp:n netti sivuilla mallikohtaisissa tiedoissa ei ole mainintaa siitä. Mutta viisainta varmaan olisi kuitenkin vielä myyjältä tarkistaa koska nuo tiedot tuolla sivuilla ovat muutenkin hieman puutteelliset :)
 
Itsekin olen ehkä enemmän kallistunut noiden duncanien puoleen, vaikka kokemusta niistä ei olekaan muuta kuin kuulemani perusteella. Kokemusta on sitten emg 81:sestä, mutta tosin vain pelkästään siitä, ei muista emg:eistä. Jotenkin en itse oikein ole saanut siitä irti haluamaani soundia. Olisi tietysti hyvä kuulla, että kuinka nuo muut emg:t eroavat tuosta 81:sestä.
 
Tosin vahvistinkin vaikuttaa...Vielä kun senkin osaisi päättää, että mihin vaihtaisi nykyisen :D
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=187108