Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:JPQ
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Kontakt 4 ja orkesterikirjastotkin.
Aika:22.01.2010 16:26   (muokattu 22.01.2010 16:38)
moscowian: Pikkuvinkkinä! http://www.soundsonline.com/free-orchestra
 
Ei lähelläkään EWQLSO Play Platinum Plussan (itseltäin löytyy) veroinen, mutta vähän esimakua.

 
Tiedän tuon muttei tuo kerro minulle kriittisistä asioista mitään. Herkät puhaltimet ja näin soundit ok johonkin tuossakin ja ladannut olen tuon. Yllättävn kevyt tuo play oli pikku jutuissa arviolta mutta entäs isommat...
Harmillista että se composer collection tms aika tyyris vielä vaikka halvempi kuin se että ostaisi sen eri osuudet erikseen silti hinta itselle hieman suolainen. Vaikkakin tärkein olisikin varmaan itse orkeisteri palikka ja kuoro palikka. myös goliath taitaa
vaan noiden yhteishinta olla aika sama kuin comple composer collectionin.
ja voi olla ewql silverissä jo eräitä juttuja jota kaipaan demoista arvioin...(vähän toisenlaisia jousia kuin miroslav sanoisinko terävämpiä jossain kallissa olikin jo tosi ihastuttava viulu mutta kirk huntterilla vielä namimpi mutta niitä paha ostaa kun tekijältä täytyisi..) ja se muistin kulutus varsinkin jos ei halua "jäädyttää" raitoja välillä jos jotain isoa tekee. ja muutenkin kahden eri orkesteri kirjaston sovitus samaan "tilaan" on vähän hankalaa. no miroslav philhamronikissa kuitenkin jonkun verran itse tilaa mukana ja monessa muussakin on omia tilojaan sitten vielä pannaukset. Vaikka miroslavin tilan määrä jotain soundeja laskematta sitä luokkaa että lisää kaikua tarvitaan ainakin minulle kuulosti tyhmältä ilman sitä. Silti siihenkin varmaan mentävä jotta saa laajan soundi kirjon itselleen no jotain asioita olen aika varma ei pysty miroslavilla tekemään (ja eräät soundit jotka hyötyisi round robinista uupuu vallan no ilman round robinia löytyy stacatto jouset ekana tarpeena mieleen). Eri juttu mikä budjetti muusikon ratkaisu no tänä vuonna lienee vain yksi musa softa mielessä. Siinäkin tulee kyllä soundeja mukana joten niiden jälkeen ehkä parempi arvioida mitä kaipaa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=187016