Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Carlsberg
Alue:Kitarat: soittaminen
Aihe:Satrianin jälkeen masentaa;
Aika:18.01.2010 12:06
Jucciz: Mun mielestä taas (Eddie) Van Halen on ainut, joka noista on tehnyt hyviä biisejä, siis jotain muutakin kuin vain sointukiertoja, joiden päälle soittaa unettavia sooloja - sitä paitsi kaikki muut neljä ovat Van Halenille ihan hitosti velkaa mitä tulee kitaransoittoon ylipäätään. Eddie on mun mielestä myös ainut, jonka soitossa on oikeasti mitään meininkiä - ja Eddiellä sitä sitten onkin vaikka muille jakaa (ihan viime hetken kunnosta en tosin tiedä, aika hiljaista on ollut).
 
Näitä puukorvia periaatteessa miellyttää jokaisen tuotokset. Mutta käytännössä Dream Theaterin (Petrucci) jutut on ainoita, joita jaksaa kuunnella levyn kerrallaan.
Van Halenilla on mun mielestä aina jotain tylsiä siellä välissä. Vieläkin enemmän niitä avaruustilujuttuja on Vailla ja Satrianilla. Malmsteenilla taas etenkään nykyään ei löydy enää ku pari hyvää per albumi.
 
Mitä tulee siihen meininkiin, niin kyllä livetilanteissa ainakin Vain jutuissa on mun mielestä juurikin sitä. Ja moni ynkän soolo myös meiningillään menee mun silmissä Eddien ohi. Satrianilla löytyy muutama ralli ja Dream Theater taas toimii enemmänkin kokonaisuutena sen meiningin luomisessa.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=186843