Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:musamies
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Minkäslainen tehokannettava 2010?
Aika:17.01.2010 13:12   (muokattu 17.01.2010 13:28)
Uskon, että lähitulevaisuudessa MacBook Pro voi vastata noita mun speksejä. Tällä hetkellä se ylitti 17" mallina speksit näytön tarkkuuden osalta joka oli siinä 1920x1200 ja hintakin taisi ylittää budjetin jos mä tähtään max. 2000 egen koneeseen.

Pitää saadaa jäämään rahaa vielä kunnolliseen ääni- ja midiliitäntään.

Jos koneessa on USB 3, mun ymmärtääkseni pystyn sillä käyttämään mitä tahansa tässä raudassa toimivia käyttöjärjestelmiä ulkoselta levyltä - vaikkapa Mac:in käyttöjärjestelmää :D

Omasta mielestäni kuitenkin Windows 7 64 bittisenä on yleiskäyttöön ihan ok ja vaihtoehtoisena käyttöjärjestelmänä voi käyttää erilaisia Linuxeja.

Tosta koneesta pitäs saada sellanen, että sen kans ei tarvi itkee, ettei pysty käyttää uusia ohjelmia ja lisäks sen on tarkotus palvella myös viihdekäytössä, että voi katsoa vaikka niitää Full HD elokuvia.

Eli tosta koneesta pitäs seurata, että mä voi lukee Keryboard Player Magazinea ja kattoo sieltä mikä ehkä ny on softapuolella "in ja cool". Sit voin jopa hankkii sellasii ääniä ittelleni toisin ku rautapuolen vehkeissä uuden hankkiminen kariutuu kuluihin kuten Roland V-Pianossa. Ny kattelin, että toisin kuin V-Piano, on kuitenki esim. Pianoteq softan hankkiminen mahdollista.

-------

Se on sit taas aivan eri asia mitä kautta sellaisen saisi hankittua. Muropaketin pojat on puhuneet jotain jostain ulkomailta tilailtavista koneista, joita saisi yksityisetkin vähän kustomoida.

Pöytäkoneen kohalla olis helppoo kun hankkis vaan osat ja kasaisi sellaisen kuin haluais. Mul oli muutes tollanen yritys joskus takavuosina.

Nyt kaipaisin vastaavanlaista yritystä, jonka puoleen voi kääntyä, että itse saa hyvän kannettavan, johon voi valita sopivat osat. Pitäs saada myös pitkä takuu vaikka rahaa vastaan kun kannettavat saattaa kuitenki kyrvähdellä.
Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=186853