Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:jussi1976
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Kumpi on suositeltavampi metallimusiikkiin?
Aika:16.01.2010 21:37   (muokattu 16.01.2010 21:43)
Käytettynä liikkuu luokkaa 800-900 euroa. Suosittelen ja TODELLA vahvasti. Olen soittanut Soldanon HR 50+:lla, Peaveyn, Fenderin, Marshallin, Matchlessin, ja muiden merkkien lippulaivoilla - paitsi siis sillä SLO satasella, joka on siis rapeampi kuin toi HR50+ - ja kyllä nyt kun tää uusi Marshall JVM 410 tuli niin avot ja voi voi hemmetti sentään...
Mulla nyt tosin on erittäin hyvä kitara, ja sehän tietysti määrää paljon, koska huono kitara pilaa hyvänkin vahvarin saundia tosi tehokkaasti, mutta ainakin tää Marsu on mulla todella pätevä - siis laatukitaran kanssa. Kokeilkaa ainakin. Jos pitäisi kuvailla, tää on jossain Mesan Ja Marsun välissä. Hieman Soldanoa, mutta OD2 - kanavalla huomattavasti hevimpi, joskin Soldano lienee vähän rouheampi, ohuempi - tavallaan rähisevämpi ja leikkaa kyllä läpi. Vaikea kuvailla selvästi. HR 50+ olen omistanut, mutta nyt toi SLO kyllä kiinnostaisi.
 
JVM on silti selvästi monipuolisin ja paras Marsu, mitä lafka on koskaan julkaissut. Hinta/laatu lienee paras markkinoilla ever met. Period.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=186837