Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Simo78
Alue:Audiovisuaalinen alue
Aihe:Oma kalustosi?
Aika:14.01.2010 00:15
Biisi löytyy netistä(niinkuin kaikki) Coma Faction-Robert Johnson. Tänään kuvattiin tarina osuus, ulkona kuvattiin ja ilman valaistusta koska siitä ei mitään hajua ja eipä olisi mitään valoja ollutkaan:-). Sen verran kokemusta että tiedän ettein käsivaralla saa mitään järkevää aikaiseksi, jalusta oli käytössä. Juoni aika vitun yksinkertainen ja mä oon itse ainut näyttelijäkin, kun ei tähän hätään muita ollut käytettävissä--> ehkä vähän sellaista paskojen huumorisarjojen meininkiä tiedossa. Kuvakässärin tekaisin kyllä ettei ihan mitä sattuu tavaraa vain kuvailtu...
 
Bändi soittoa kuvataan sitten treenikämpällä ja sen saa hoidella tuo enemmän asioista tietävä, on siis bändiläinen mutta jätän tässä mainitsematta kuka niistä:-D. Siellä on nurkissa jotain valoja, millä jotain hämyistä soittokuvaa--> ei ees lähetä synkkaamaan, koska mun vähäisille taidoille ei järkevää ees yrittää.
 
Tavoitteet ei kovin korkealla, jos nyt saa vähän normaalia kotivideota paremman aikaiseksi niin hyvä, kuitenkaan tota ei varmaan missään muualla kuin youtubessa tulla näkemään. Ehken teen mustavalkoisen, kun ainakin jokunen aika sitten koulussa tehty lyhytelokuva näytti mustavalkoisena paljon värillistä tyyllikkäämmältä.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=57&t=185022