Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Mr. Speed
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Mikkien vaihto Surfcasteriin
Aika:29.12.2009 22:23
Skebaba: Moi!
 
Nyt tarvisin apua, olen melko tietämätön. Eli kitarana Jackson Surfcaster. Tykkään muuten kovasti kitarasta, mutta soundi on aika mitäänsaamaton. Mikkeinä siis lipstick kaulassa ja tallamikkinä humbucker.
 
Soitan yleensä paljon kliinillä (srv, hendrix) ja pienellä säröllä. Mutta raskaampaa (hard rock, metallia) tulee soiteltua. Eli aika monipuoliset pitäisi olla. Ehdotuksia saa laittaa.
 
Hintana sellainen, että alta 200e pääsisi.
 
Itse en ole koskaan vaihtanut itse mikkejä ja olisi hyvä opetella. Kuinka vaikeaa tuollainen mikkien vaihto sitten on, onko helppo tehdä virheitä/rikkoa mikit kokonaan? Vai pitäisikö suoraan viedä ammattilaisille, ettei koko homma mene puihin. Asun tampereella, joten vaihtaako kukaan mikkejä kohtuuhintaan?
 
Kiitoksia!

 
Aika simppeli homma mikkien vaihto on kunhan ajan kanssa katsoo kytkentäkaaviota, ja tekee sen mukaan. Vaikea mikkejä on oikeasti rikkoa. Ne kun ovat käytännössä magneetti ja kasa kuparilankaa.
 
Itse suosittelisin vilkuilemaan täältä www.bareknucklepickups.co.uk
 
Ovat todella laadukkaita Briteissä käsin tehtyjä mikkejä, ja valikoimaa löytyy. Kannattaa itse pääjehulle Tim Millsille laittaa spostia, sillä häneltä saa aika hyvin neuvoja mitä hän itse suosittelisi sulle. Varmaan joku kiva sinkku kaulaa, ja tallaan sitten sellanen keskikuuma, tyyliin JB.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=186152