Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Snapo
Alue:Kilpailut
Aihe:Raskaan musiikin sooloskaba 10 - Äänestys
Aika:15.12.2009 21:53   (muokattu 15.12.2009 21:55)
En aio nyt sievistellä mitenkään kommenttejani, kaikki kuitenkin kirjoitan hyvässä hengessä rakentevana kritiikkinä.

tono: Mulla jäi jotenki luu käteen, paikoitellen ihan hyviä lickejä mutta sä et vienyt niitä aivan loppuun asti vaan johonkin epämääräisempään ääneen. Vibraa ja bendejä enempi, i'd say? :) (koita päästä eroon tuosta kirk-ampiaisvibrasta)

Juzpe: Mukavia melodioita, tässä huomaa, että tauko on vahvin nuotti :D Ymmärrän kyllä, että pitää miettiä "mistäs nyt mennään". Kokonaisuus vähän kärsii tuosta hajanaisuudesta (1p)

Gipkor: äänet sinällään oikeita, mutta kiinnittäisin huomiota fraseeraukseen.

Vladi: Tää ei oikeen auennut mulle. Käytä hyväks taustaa viimeistään ideoiden loppuessa! :D

johnny-boy: Hyvä yhteen sidottu veto, paljon hienoja lickejä. (1p)

Tonski: Hyvä meininki hyvillä lickeillä, aavistuksen hajainen kokonaisuus mutta kyllähä myö tiijetään että pystyt paljon parempaan :) (1p)

viny: Hajanainen, tarinassa ei hirveästi tapahdu. Oikeat äänet kuitenkin pelissä.

JamesHetfield: Hyvä kokonaisuus, hyviä lickejä ottaen taustan huomioon. (1p)

sedative: Olipa makee octave fuzzi! Tuo 0:07 sweep jäi päällimmäisenä mieleen, hyvä, ehjä veto muutenkin. (1p)

Ekespylly: perus-hyvää setiä, mutta ei mulla tästä oikeen mitään jäänyt mieleen. Aika räväkkä aloituslikki ;)

MaQ: Tykkäsin soundista. Hyvä veto, olisko noihin tapping-lickeihin voinut panostaa enempi? :) Räväkkä vibra, joka vähän särähti omaan korvaan. (1p)

Uhosakke: Pentatoninenhan se siellä, ehkä vähän tylsähkö kokonaisuudessaan.

Carlsberg: Skaban parsa! Eihän tässä ketään, loistava veto :D (2p)

Heavycock: On muuten viimenen kerta ku kommentoin jokaisen vedon, emminä jaksa sanoo muuta ku että tuo 0:32 oli makeen kuulonen! :)

E: Huomasin muuten, että ekaa kertaa loppuivat pisteet kesken!
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=185601