Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Bacchus
Alue:Rummut: rumpukamat
Aihe:Mikä selittää DW5002 / 5002AD3:n hintaeron?
Aika:10.12.2009 22:52   (muokattu 10.12.2009 22:53)
Tykkäsin acceleratorissa siitä, kuinka iskun jälkeen nuija pysyi heti jämäkästi hallinnassa eikä jäänyt "vaappumaan"/väräjämään kalvon hollille, kuten joissain muissa pedaaleissa (ehkä tämä on myös tekniikka- tai tottumuskysymys mutta kuitenkin).
 
Itse edustan ehkä juuri päinvastaista koulukuntaa. Haluan, että isku on mahdollisimman tasainen. Eliminaattoreihin tätä tuntumaa voi hakea punaisilla tai sinisillä (muistaakseni) cameilla, mutta ei varmaankaan vastaa DW:tä. Jos diggaat Acceleratorin tuntumasta, niin silloin se voi olla paras ratkaisu.
 
Toisaalta pedaaleihin pääsee kunnolla sisälle vasta, kun niillä on jonkun aikaa soitellut. Tämän olen itse todennut monen monta kertaa eri speduja läpi käydessä. Onhan niitä hauska ollut testailla, mutta Eliminaattorit olivat ensimmäiset, ja niihin päädyin täyden ympyrän jälkeen takaisin. Joskus käy näin.
 
Kiinnostaisi tietää, onko tuo sama napakka tatsi myös tuossa keskitetyssä versiossa - vai onko tuo napakkuus/nopeus nimenomaan sen epäkeskoisuuden ansiota? Vaiko kenties raskaaksi parjatun nuijan? Alle 300 eurolla voisin nimittäin hyvinkin noi liittää kohta Thomannille lähtevään tilaukseeni.
 
Tähän en valitettavasti osaa vastata, en ole testannut malleja vierekkäin. Jos kuitenkin yleisesti diggailet DW:n tuntumaa, niin tuo 300 € uusista viistonnisista on erittäin hyvä hinta.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=185501