Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Niq
Alue:Rummut: soittaminen
Aihe:Spotify, raha ja moraali
Aika:08.12.2009 00:20
Mun mielestä tää ei muuta asiaa mitenkään. Ne jotka diggailee musaa, saa diggailla helposti laajempaa skaalaa kun saatavilla on koko maailman levyvarasto. Se osa kansakunnasta joka ei musasta sen enempää ymmärrä ei sitä ymmärrä on se sit älpeellä tai spotifyssä.
 
Helppo saatavuus on ainakin itelle aika must. Olen laiskuuttani ladannut gigakaupalla musaa laittomasti netistä, kun oon halunnut kuunnella jotain levyä mitä ois joutunu venaamaan viikon kun sen tilaa nettilevykaupasta. Spotifyn tultua en oo ladannut yhtään ainutta laitonta kipaletta.
 
Nää mp3-kaupat netissä ei ole vaihtoehto, minä en maksa täyttä hintaa biisistä jota en omista ja saa kuunnella siten kuin itse huvittaa.
 
Nyt ei huomioida sitäkään, että tuosta spotifystä ei tule aineellisia kuluja läheskään niin paljoa mitä normilevyistä. Levyt&kannet ja niiden rahtaus pitkin poikin maailmaa jää pois, sekä myös levykaupan omat kulut ja kate.
 
Mä tykkään kyl kuunnella levyä ja lueskella kansia, mut tää elämä on niin hektistä että jos jostain on aikaa otettavissa pois niin se otetaan.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=52&t=185301