Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:sirdickyj
Alue:Kilpailut
Aihe:Bassolinjaskaba 36 Äänestys!
Aika:07.12.2009 21:13
Poppis; kivanlaista kuljeskelua tossa a-osassa, toki taas kerran snadi harjoitus ja harkinta olis johtanut toimivampaan lopputulokseen. Loppuosa sitä mitä ansaitseekin, eli kaikki äänet käy-henkistä keekoilua. Mikäs, paree olis tullu miettimällä ja harkitsemalla, mutta nyt taas näin, idea ei jalostunut arvoisekseen.
 
Omar; narahtaa tämä soundi tyyliinsopivasti. Simppeliydessään toimiva, kun on tarkasti vedetty. Loppuosasta taas vaikee sanoa mitn, kun en itekään ymmärrä et mitäs vid. Sinne nyt käy kaikki. Mutta kiva veto, varmaankin harkittu ja jäsennelty.
 
Typhus; tyylinmukaisesti pulputa, soundikin on mitä mainioin. Lopuosa kulostaa siltä, että tiedettäis, mitä olan tekemässä, joka toki lisä plussa. Mikäs, pisteille.
 
Thominisk; jättää kyllä mulle tällaisen harjoitusmaisen vaikutelman, vaikka soittaja osaa kyllä asiansa, vähän tommosta sata lasissa tälle peruspohjalle-juttua. Soittohan, kuten sanottu, on osaavaa.
 
Pilu-Marku; soundi narisee ja murisee ku pahantuulinen kotirouva, mikä on toki pelkkää plussaa. Aika free suhtautuminen totuuden nimessä tähän taustaan. Pitää oikein kuunnella uusiks. Joo, jotenkin jättää niinku biisin alkumaisen olon, tai että olis väliosa, mikä odottaa lentoonlähtöä. Sillee niinku jarrua isossa mäessä-meininki. Mulle ei avautunut tää, soitto osuvaa ja soundi, kuten jo sanottu, hyvä. Idea vain meni multa ohi.
 
Kraaps; tämä jättää idealtaan samanlaisen vaikutelman ku tuo edellinenkin, soitossa ja soundissa ei tässäkään vikaa, ei tosin narahda yhtä mallikkaasti ku edeltäjässään. Mut idea tässäkin jäi mulle vieraaksi.
 
Juki; pulputtaa, mutta mun kuuntelu hävittää bassosta selkeyden kun torvet ja muut astuu kehiin, olisin kuulevinani silti asiallisuutta tässä. Ideana komee, mutta ei sitten välity tuolta, kun basso menee täs mulla hiukan ympäripyöreeksi. Tiedämme soiton olevan osaavaa, kyllä.
 
Esa H; mulle tulee tästä sama fiilis ku Hollstron ja Kraapsin vedoista, eli vähän ku olis jarru päällä, antais odottaa niinku jotain alkavaks. Ekan säkeistön tai intron jarruttelua, mutta tässähän ei tokaa säkeistöä tule, niin 110m aidat ois vedttävä 800m sijaan. Soitto osuu tässäkin.
 
SDJ; kuuntelin omani tässä muiden lomassa. Tykkään tosta soundista, soitto osuu välillä, välillä ei. Vaikeusaste toinen mitä tekninen osaaminen sallisi, näin se on.
 
Fisu; efektihevostelua, olikohan tää veto jossain vaiheessa joku muu ku tää? Soittohan toimii, idean niputan samaan ku Hollstron, Kraapsin ja Esa H:n. Toimii kuitenkin tämäkin.
 
Arilö; kivasti pumppaa, soundi kauheen eri maailmasta muun taustan kanssa. Tämä idea ja soitto ansaitsevat kuitenkin pisteen, munsta. Olisi toiminut paremmin toisenlaisella soundilla. Pisteille.
 
Harja-Pekka; kuten edeltäjässäkin, soundi on kauheen eri maailmasta kuin muu tausta, tosta ikään kuin jää välistä joku äänikerros pois, vähän niinku yks oktaavi pianon koskettimista. Tyhmä vertaus, mutta ei o ikään kuin jatkoa muulle soundille. Soitto häijyä (=positiivista) piikittelyä, ja terävämmällä soundilla olis ollu kovaa puukkoa. Esim. tolla mun vedon soundilla, johon olen edelleen tyytyväinen. Pisteille.
 
Typhus
Arilö
2541
 
2p/veijo
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=185373