Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:zille
Alue:Roots
Aihe:Bluegrass-kappaleita (kitaralle)
Aika:03.12.2009 19:43
weelie: Kannatan minäkin tätä! Itsekin oikeastaan jätin tuon kun oli muutakin proggista ja bluesgrass ei sinällään ole minulle se rakkain juttu (enemmän kantria ja bluesia). Tuo workshop ja ankkurin jamit vain ovat niin ERINOMAINEN tapa oppia, että kiinnostaisi kyllä okeastaan vieläkin, kun en moista mahdollisuutta muualta (enkä muusta musiikkityylistä) ole löytänyt!
 
Ei mitään nuotteja, vaan opetellaan soittamaan ja kunnolla. Ja soovitaan mitä biisiä jauhetaan, sitten jokainen komppaa, jokainen vetää melodiaan pohjautuvat bluegrasssoolot... ja jatkona sitten Ankkurissa voi vähän uskaltautua soittaa parempien mukana tai sitten vain ottaa pari olutta ja opiskella korvilla ja silmillä! Workshopissa opettaja bassossa, muita soittajia viulussa, maniskassa, banjossa, kitarassa, ja jotkut laulavat jne.

 
Näinpä, näinpä. Itte tuli välillä niissä Ankkurin jameissa vielä käytyä vaikka Workshopin olin jo jättänyt. Vieläkin aina välillä perjantaisin tulee mieleen, että josko sitä menis käymään, mut eipä sitä oo vaan jaksanu lähteä :)
 
Ikähaarukka siellä workshopeissa on semmosta, no aikuisia ne kaikki on. Että ei oo teinit sitä mestaa ainakaan vielä valloittanut, itte olin siellä 19-vuotiaana nuorin aina. Paitti just vikoina kertoina kun mä kävin siellä, niin siellä alko käymään joku teini-ikänen banjisti. Sen verran hyvin soitti, että eiköhän se vieläkin siellä pyöri :)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=10&t=184394