Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:jussi1976
Alue:Kitarat: soittaminen
Aihe:Vaihtaminen kapeampaan kaulaan?
Aika:20.11.2009 21:12   (muokattu 20.11.2009 21:13)
B-Tone;

Ainakin mun mielestä EVH-skebat on ollut AINA ihan tolkuttoman hienoja soitettavia. On musaria, Charvelia, ja Peaveytä. Aina sopii handuun kuin unelma. Pitäiskö perustaa kerho? ;o) Toi Music Man EVH on kyllä ihan älyttömän hyvä. Peaveyn versio on kanssa, mutta jotenkin toi Music Manin kaulaversio kevyine v-profiileineen on ihan ässä. Ei jumankekka tästä kaula enää parane... kai? En tosin ole kokeillut uutta EVH-mallia, sehän maksaa 2499;- Thomannilla. Vanhempaa Peaveyn EVH-mallia olen testannut, samoin Jemejä, JS-Malleja, ja oikeastaan kaikkia muita malleja, joita signature - hommat edustaa. Mutta EVH on tosi yleispätevä. Liittyy kai siihen psykologisesti, että Eddie on oman arvonsa tietävä, se osaa olla vaativa, härski ja tunteva. Kovin moni jannu maailmassa ei voi puhaltaa pilliin jos joku ISO kitarafirma mokaa tuotannossaan ja/tai valinnoissaan ja kyykistyy sen mukaan. EVH voi.
Kun kuitenkin olen monia EVH-kitaroita testannut, ei niistä ole radikaaleja laatueroja löytynyt. Ne ovat suht hinta/laatusuhteeltaan kunnossa. Virheprosentti on ehkä 10-15%. Eli sadasta parin tonnin kitarasta ehkä kymmenen tai viisitoista ei ole hintansa arvoisia. Vaikea sanoa.
Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=184735