Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:JPQ
Alue:Tietokoneet ja musiikkiohjelmat
Aihe:Interface-hankintaa
Aika:03.11.2009 15:35
M-Sävel: En nyt viitsinyt uutta toppaa tehdä niin jatkan nyt tähän samaan.
 
Eli olen lopullisesti tuskastunut tuohon Acerin MatkaKaveri 7520G:n Realtekin "HD" Audioon. Silloinkin, kun pelkästään kuuntelee musiikkia, kuuluu välillä rapasahtelua ja pätkimistä. Äänittämisestä ei tule mitähän koska kohina alkaa jo jostakin -50 dB:stä. Ainut hyvä juttu oli se, että sain Asio4ALLilla softasyntikkojen kanssa alle 6 ms:n latenssit.
 
Etsisin jotain hyvää maksimissaan 50 - 60 euron hintaan. Edirollillta ja joltakin toiseltakin taitaa jotain löytyä, mutta en tiedä yhtään näistä usbivehkeistä, että mikä on hyvä ja mikä ei.

 
Tuo -50db aikas paha mulla oli raituri jolla tuli noin -59.5 ja sekin minusta just ja just kuului no kuunteluvoimakkuudellani joka ei ole kova ja kun osa ainkin tekee vielä musiikkia jossa hiljaisiakin osuuksia joskus niin se lisää vielä. ja mun yhden koneen emon pohjakohinasta jos sais alle 50hz? kohinat vallna pois signaalikohina suhde nousisi huomattavasti pääosa siellä kohinasta tosin sävy silti ikävämpi kuin tuo raituri joka sentäs aika valkoista kohinaa tuo toinen sävyttynyttä muttei niin kuin eräissä koneissa jossa ei enään voi puhua kohinasta edes.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=184023