Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:Boomer
Alue:Bassot
Aihe:Kokemuksia Edenin kaapeista + yleisiä kaiutinkysmyksiä
Aika:02.11.2009 13:57
Hoi Himppe & muut
 
Muistin kyllä fEarful-säikeesi, mutten muistanut nettinimeäsi. Puutöitä olen harrastellut teini-iässä paljonkin, mutta nyt on kotona kaksi pientä tyttöä, niin en viitsi revetä liian laajalle.
 
Samoin tämän kaiken teoritisoinnin ohella selailen toria, mutta koitan tässä samalla miettiä mitä haluan. Koitan ehtiä nupin, basson ja mahdollisesti lompakon kanssa kauppoihin koeajeluille myös. (JKL on valitettavasti liian kaukana)
 
Olen varsin sitoutunut vain 250 w trankkunuppiin. Volyymi siinä SVT-15:n kanssa riittää erittäin hyvin, mutta rankassa peukutuksessa päätepuolen klippivalo syttyy. Tästä ei tosin ainakaaan tuolla skobella tule kuultavaa säröä. hieman lisää herkyyttä olisi silti tilauksessa, joko lisäämällä kaiutinpinta-alaa, tai sitten hankkimalla nykyistä herkempi kaiutin.
 
En tiedä onko se herkkyydestä kiinni, mutta jotkut kaiuttimet tuntuvat potkaisevan helposti, mitä arvosta. Ehkä luulen vaan, jälleen kertokaa, jos herättää ajatuksia.
 
Ala-taajuuksista sen verran, että tykkään kyllä, että nuotit saavat vähän tuntuakin kropassa eikä vain erottua sävelkorkeuksina.
 
Esteettisesti ajtellen SVT-410HE istuisi toisen Ampegin päälle, olen lukenut siitä hyvää, ja kuuluu kyllä ehdokkaisiin. On tää hankalaa onneks ei oo kiire. :-)
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=35&t=183961