Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:staropramen
Alue:Kitarat: kitarakamat
Aihe:Vahvistimen hankintaa
Aika:29.10.2009 10:47   (muokattu 29.10.2009 10:49)
Näitä "mikä vahvistin mulle"-ketjuja riittää mutta teempä oman sellaisen.
 
Elikkä. Nyt on tämäkin kitaristin raakile tullut lopulta siihen tilanteeseen että treenikämpälle pitäisi saada vahvistin. Kämppä ei ole suuren suuri, mutta sen verran ajattelin satsata, että sillä vois mahdollisesti käydä keikoillakin, sitten kunhan se aika joskus koittaa. Musiikkityyli jota soitellaan painottuu raskaaseen rokkiin, en erittele tämän tarkemmin, kun mitään tietyn pändin saundia en ole nyt hakemassa. Murea särö on tarpeen mutta cleaniakin tarvitaan. Tällä hetkellä käytän pikkruista trankkukomboa, tämä jäisi kotivahvariksi.
 
Tällä hetkellä mulla ois mahdollisuus saada tosi edullisesti Marshall Valvestate 80 w ja siihen edullinen multiefekti härpäke eteen. Oisko näistä mihinkään pidemmän päälle?
 
Toinen vaihtoehto (jota samainen myyjä tarjoittelee) oli joku mallintava Line 6-nuppi, teholtaan 75-150 w, en muista tarkalleen. Siihen tietysti kaappi sitten erikseen jostain.
 
Näitä oon päässy testaamaan, tuo eka vaihto ehto kuullosti hyvältä. Ei kuullostanu huonolta tuokaan toinen tosin. Saa ehdotella muutakin, mutta lähinnä kiinnostaa tietää onko em. systeemeistä muilla mitään kokemusta ja mitä ne kokeneemmat kitaristit sanoo.
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=183905