Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:absqua
Alue:Kilpailut
Aihe:Bassolinjaskaba 34 äänestys
Aika:28.10.2009 01:37
Omarklah
Mumiseva soundi, ei niin hyvällä tavalla. Mukavaa melodisuutta kautta retken. Yleisesti ottaen hommaan sopiva rytmisesti rauhallinen tulokulma. Plop tuli vahva plussa.
 
Projekti
Rytmisesti selkeä perusajatus. Se, onko tuo juuri optimaalein rytmitys tähän, on toinen asia. Ei keinahtele niin kuin vois.
 
Poppamies
Hauskasti epäselvä soundi ja vähän sillai haeskelevaa soittoa. Tosin jotain aika leppoisalla tavalla autenttista tossa haeskelussa on. Hyvän tuulen plussa.
 
Typhus
Rytmisesti mun mielestäni ei niin hyvällä tavalla aktiivinen linja, biisiin tulee hieman junnaava vire tämän myötä, ei ihan keinu. Soitto ja soundi sinänsä tarkesteltuna täyttä asiaa kyllä.
 
Modulaatio
Ala- ja ylärekkarin välillä oudon voimakas soundiero. En ihmettele että joku oletti tuplausta harrastetun, koska siltä tuo kuulostaa. Alarekisterillä tapahtuvat asiat miellyttävät allekirjoittanutta, toisin kuin ylävastaavat. Selkeää
ja rytmisesti jäntevää työstöä. Vaikutelma ei silti niin rela kuin toivoisi.
 
2541
Taas kerran aivan ässä soundi, erinomaista soittoa ja selkeä näkemys. Valittu soitannollinen linja pidetään miehekkäästi, siitä tunnustusta. Pakko tästä on plussa antaa, vaikka toi bassoraita ei minusta tähän musaan sovi ollenkaan.
 
Sirdickyj
Tässä tavoitellaan leppoisaa pheelistä. Hyvä.
...tosin väliosan kasiosat hiekoittavat mun katsannossani vaikutelmaa aika fataalisti. Ilman niitä olis täyttä asbaa ja plussat ja kaikki.
 
Rock-Ola
Tässä on nyt aika hyvä ristisiitos horisontaalisti lepäävän linjan ajatuksesta ja silti teosta eteenpäin johdattelevasta rytmiikasta. Plussa on tosiasia.
 
Esa
Selkeää työstöä tämäkin. Väliosan rytmipolitiikka on tässä kontekstissa vähän epäluontevan oloista mun korvaani. Kokonaisuutena menee silti läpi kuin väärä raha.
 
Juki
Niin no. Juki osaa. Tässäkään ei soitanto ole sitä mitä tausta mun mielestäni haluaa alleen, mutta tällaisenaan todella hyvä veto.
 
Hollstro
Metallisempaa soundia. Jotenkin oudosti toi silti sopii ihan hyvin tänne. Linjakin on selkeää perusasiaa hyvin vedettynä. Vähän pientä spiraalia taitteisiin ja mutkan jälkeen taas urku auki kohti maalisuoraa. Kyllä mä tästä plussan annan.
 
Ärilö
En oikein lämpene tälle soundille, enkä noille pisteellisille neljäsosille joita tahdin alkuun on osissa 2 ja 4 harjoitettu. Imu katkeaa. Soitto sinänsä varmaa ja laadukasta.
 
Visakoivu
Kasiosat ei minusta lähtökohtaisesti oli sitä mitä tähän soppaan ainakaan ekana tulisi mieleen laittaa. Tokihan tuossa taustassa on kiusaus sille, koska rumpuraita on kuin suoraan jostain kasiosahölkästä. Hyvin vedetty joka tapauksessa.
 
Sneaky
Flangerista saa aina vähän tasoitusta. Onhan tää muutenkin vähän tällainen "hei äiti mä olen tv:ssä"-tyyppinen olosuhteisiin nähden epäkorrektisti esiinpyrkivä bassolinja. Sellaisena kylläkin mainio. Ei aina tarvitse osata käyttäytyä. Annan plussan.
 
Absqua
Ajatuksena oli tasoittaa korvia raastavaa dilemmaa ton kuin eri biisistä peräisin olevan tiukan rumpubiitin ja leppoisasti keinuvan country-moodin välillä.
 
Aho
Jotain tällaista oli mullakin mielessä, ennenkuin päädyin siihen mihin päädyin. Asiallista pamputusta kaikin puolin.
 
Omarklah 1p
Poppamies 1p
2541 1p
Rock-Ola 1p
Hollstro 1p
Sneaky 1p
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=183778