Muusikoiden.net - Keskustelu
Kirjoittaja:WanhaWetäjä
Alue:Kilpailut
Aihe:Roots-skaba 99 äänestys
Aika:25.10.2009 17:25
Nopsat mutta rehelliset perusarviot myös täältä, yhellä kuuntelulla ja selvin päin...
 
latuska90 - teemallisesti aika minimaalinen veto, harmonisesti istu hyvin taustaan ja saundikin toimi ok
 
sickboy - ehkä oisin ton ihan alun jättänyt pois, maukkaita juttuja kautta linjan, mainio ote soitossa, hyvä saundi, ihan pikkasta epäröintiä timessa välillä, mutta tykkäsin kokonaisuudesta kyllä, jaa juu, ehkä skitta oli hiukka liian kovalla
 
Kiippariippa - erilainen rhodes tällä kertaa, makeeta rytmittelyä, hyvin toteutettu toimiva kokonaisuus, kotikenttäetu selkeesti, siksi vain 1 pojo
 
vox10 - vähän ristiriitanen veto, toisaalta jotkut jutut toimi oikeen hyvin, toisaalta oltiin vähän metässäkin tai ainakin ojan reunalla harmonioissa ja vähän timenkin kaa jossain kohtaa, saundi istui taustaan hyvin
 
MoreK - joo toi alun thrilli oli vähän turha, aika mielenkiintonen saundi, tässäkin oli paljon hyvää, soitto toimi ok ja harmonisesti mentiin taustan ehdoilla, ihan persoonallinen veto kokonaisuudessaan
 
Illu - ok saundi, maltillista harmoniaa, tulkinta vähän rytmisesti kantikasta kautta linjan
 
Leo Fender - aika samat perusteet kuin edellisessä, saundinvaihto/panoroinnit eri laitoihin oli ihan jees idea, pikkasta epävirettä tossa ihan lopussa
 
juki68 - oktaaveri(?) toimii oikeen hyvin alun sävelletyssä(?) teemassa, myös tuo stylen vaihto vapaaseen toimii 2. kiepillä hyvin,
hyvä kokonaisuus, hyvä saundi
 
gary field - alun soinnut oli aika irrallisen kuulosia, vähän isompi muutos soiton rytmiikkassa ois voinut toimia paremmin toisella kiepillä, ok harmoniat, vähän alavirettä tässäkin, saundi vähän kuivakkaan kireä mun makuun
 
Korggari - Mä en oikeen innostu noista "introista"...mutta ihan hyvää soitantaa hyvällä saundilla noin niinku kokonaisuudessaan, harmoniatkin toimi ok
 
haukkis - mukavaa bendailua ja vibraa puhtaalla, hyvällä saundilla ja varsin puhtaasti soittaen, ehkä teemaa ois voinut olla vähän laajemmalla skaalalla
 
krk - en mä tätäkään introa oikeen onnistuneena pidä, soitto oli kokonaisuudessan varsin omaperäistä naksuttelua, parasta oli tuo 2. kiepin keski/loppuosa, paitsi tuo oktaavijuttu ihan lopussa oli aika turha
 
velsa - 1. kieppi oli jotenkin liian legato, 2. kieppi oli paree, pikkasta alavirettä(?) jollain kielellä, en mä tosta kyllä oikeen "björreä" löytänyt, mutta tatsi ja vibrat toimi kyllä velsamaisesti jälleen oikeen hyvin, noi ei ollu huono saundikaan
 
MaQ - ihan toimiva juttu tääkin oli, ehkä pientä time-empimistä paikoin, mutta saundit oli hyvät ja kahen kitaran jutut toimi hyvin, kuin myös harmoniat passas taustaan, hyvä kokonaisuus siis
 
Xsä - no comments eli vuoroin vieraissa...ei vaan, jotainhan pitää pystyä sanoon, ok saundi, kulmikas fraseeraus, ok harmoniat
 
BigPapa - onks tossa joku phaseri?Emmä tiiä.. mun makuun toi edellisen skaban veto oli parasta Pappaa aikoihin, jotenkin tässä toi teemapuoli oli vähän tasapaksu, soittohan solju komiasti kyllä, saundikin oli ahistavan tehokas, mutta niukasti pisteiltä tällä kertaa (loppuvat kesken)
 

sickboy 2p
kiippariippa 1p
juki68 1p
Korggari 1p
haukkis 1p
MaQ 1p
velsa 1p
Copyright ©1999-2024, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=58&t=183713